Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vjcube zei:en da komt ff speciaal voor zijne pc zitte om da te zegge ....feest toch gewoon..
conquerpoy_123 zei:mja hier is nieuwjaar ook al gepasseerd, Elewijt dus => place 2be

Stancke zei:
Phil zei:Nieuwjaar in Japan is anders dan in Belgie. Japanners feesten dat met Familie (die op d'n buiten wonen).
Straten zijn helemaal verlaten, die steden lijken dood, enkele van de grootste clubs van de stad zijn gesloten vanavond....
Dus het feestje is hier nogal rustig op het ogenblik (en gaat heel duur worden later op de avond...)

skullbasher25 zei:lijkt meer iet voor mij
ben gene fan van al die nieuwjaars hier, een feestje bouwen ya, maar iedere keer weer da geforceerd gedoe van "gelukkig nieuwjaar, beste wensen" aan mensen dadde vaak nie eens kent en wie meent er dat nu echt op het moment dat ie het zegt? ik vind dus echt nu eens niks speciaals aan een jaarwisseling (nuja het jaar 2000 was dat wel maar dat ging dan ook om een eeuwwisseling...). gewoon doorfeesten en laat dat aftelgezever en dat gewens voor wat het is.
nu ben ik nen droogstoppel zeker?![]()
vjcube zei:fuck e, da zijn nu zo van die attitudes die van mijn part moge verdwijne..
als gij da ni graag doet, doe het dan ni e..ma laat de mense die da doen gewoon toch doen, wa doen ze jou daar nu mis mee?
Als diene "zever" (volges jou..) ni bestond, had je wel iets anders om op te kakke..verzuurde mense jeeuuj!!
vjcube zei:fuck e, da zijn nu zo van die attitudes die van mijn part moge verdwijne..
als gij da ni graag doet, doe het dan ni e..ma laat de mense die da doen gewoon toch doen, wa doen ze jou daar nu mis mee?
Als diene "zever" (volges jou..) ni bestond, had je wel iets anders om op te kakke..verzuurde mense jeeuuj!!

vjcube zei:fuck e, da zijn nu zo van die attitudes die van mijn part moge verdwijne..
als gij da ni graag doet, doe het dan ni e..ma laat de mense die da doen gewoon toch doen, wa doen ze jou daar nu mis mee?
Als diene "zever" (volges jou..) ni bestond, had je wel iets anders om op te kakke..verzuurde mense jeeuuj!!