Archief - Gelukkig 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skully25

Legacy Member
miss dat ik het iets te hard verwoord heb, ik vind nieuwjaar gewoon niets speciaals, iedereen mag dat vieren dat heb ik niet gezegd. ikzelf houd het gewoon liever bescheiden en maak daar meestal niet teveel woorden aan vuil. ik ben oprecht en als ik de avond voordien de hele tijd heb rondgelopen met iedereen "het beste te wensen" gewoon omdat iedereen dat doet voelt da gewoon een beetje raar. ik wens iedereen het beste toe altijd en overal, nie enkel op diene avond dus de mensen die u kennen weten dat ook zonder dat ge het moet zeggen, iets "zeggen" zijn ten slotte maar woorden.

zo beter? :D

kisthechef

Legacy Member
Originele manier om te kunnen stoefen dat ge in Japan zit.


Ach, hoe dan ook, gelukkig nieuwjaar iedereen.

Phil

Legacy Member
kisthechef zei:
Originele manier om te kunnen stoefen dat ge in Japan zit.


Ach, hoe dan ook, gelukkig nieuwjaar iedereen.

Totaal niet, ik wou eigenlijk gewoon de rest de loef af te steken die om 24.00 5 topics posten... :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Phil zei:
Gelukkig nieuwjaar aan iedereen.

(jaja, 8 u te vroeg voor jullie, maar hier is het nieuwjaar (tokyo, japan))

Nu verder feesten... :woohoo:

Een teletijdsmachiene :eek:

Chizm

Legacy Member
GELUKKIG NIEUWJAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu zijn er weer een paar pissig :evil:

Hostage

Legacy Member
Nu het nog kan en het niet stoort en ik die letters op mijn toetsenbord nog kan vinden en gij het nog kunt lezen.Een fijn oudejaar en een leuk 2007:woohoo:

editje :

Ik belde gisterenmorgen naar Saddam met nieuwjaarswensen,hij hing op,flauw hè.:p

Edit 2 : Begin maar af te tellen hè gasten

ComputerVISTA

Legacy Member
Allez ook maar, nu ik eindelijk een reden gevonden heb om zo zat te worden dat zelf mijn lompe benen me niet meer kunnen dragen...

Ne gelukkigen! En neen ik vier dit niet, is gewoon een reden om te zuipen! HA!

Hostage

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Allez ook maar, nu ik eindelijk een reden gevonden heb om zo zat te worden dat zelf mijn lompe benen me niet meer kunnen dragen...

Ne gelukkigen! En neen ik vier dit niet, is gewoon een reden om te zuipen! HA!

Ik geef u gelijk!
Als ge morge om 13u al uit uw bed zijt hebt ge niet genoeg gezopen :p
Laat u gaan.;) :woohoo:
In mijn bloed zitten momenteel 5 kasteelbierkes :)

ComputerVISTA

Legacy Member
captain asshole zei:
Een vettig bodempke voor uw zuipfestijn :p

Oh, dankzij een vettige doch vettige gourmet was dat geen enkel plobreem ('t is probleem samson)

Magoed ik stop met zuipen anders wetek weer nie meer wak uitgestoken heb en oma is in de buurt dus't moet deftig blijven :p

edit: 3 flessen rode wijn (goeie, geen chateau migraine)

Hostage

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Oh, dankzij een vettige doch vettige gourmet was dat geen enkel plobreem ('t is probleem samson)

Magoed ik stop met zuipen anders wetek weer nie meer wak uitgestoken heb en oma is in de buurt dus't moet deftig blijven :p

edit: 3 flessen rode wijn (goeie, geen chateau migraine)

How jong zot :eek:
Trek uw grenzen he :p
Grapke he Vista.Amuseer ulle nog.
Greetz El.H.

ComputerVISTA

Legacy Member
Merci, gulder ook, 't amusement!

Aan iedereen die online zijn op TNG, ne gelukkigen, aan iedereen die dat niet is.... euhm, ook ne gelukkigen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan