skully25
Legacy Member
miss dat ik het iets te hard verwoord heb, ik vind nieuwjaar gewoon niets speciaals, iedereen mag dat vieren dat heb ik niet gezegd. ikzelf houd het gewoon liever bescheiden en maak daar meestal niet teveel woorden aan vuil. ik ben oprecht en als ik de avond voordien de hele tijd heb rondgelopen met iedereen "het beste te wensen" gewoon omdat iedereen dat doet voelt da gewoon een beetje raar. ik wens iedereen het beste toe altijd en overal, nie enkel op diene avond dus de mensen die u kennen weten dat ook zonder dat ge het moet zeggen, iets "zeggen" zijn ten slotte maar woorden.
zo beter?
zo beter?





