Archief - geen kater, komt dat nog?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MooNMaN

Legacy Member
ElBramo zei:
Ik moet ook al serieus zuipen wil ik een kater hebben :)

Heeft er iemand al een zodanig erge kater gehad dat ge moest overgeven den dag nadat ge gezopen had?

2 flessen vodka hebben mij dat gelapt, ben dan nog pinten beginnen drinken...
ai dat deed pijn den dag erna...
ik wist bijna nix meer!!! ik ben wakker geworden in de tuin van mensen die ik totaal niet ken hier een paar huizen verder :). dan nog strompelend tot thuis geraakt, waar ik de voordeur niet meer terug vond :). mijn ma deed de deur open en sleurde mij binnen (had al 5 keer rond het huis gelopen, de muur aftastend naar een deur). naart schijnt hadk last van zeer aan mijne pols ter hoogte van mijn linkervoet (enkel dus, hoe ik bij die pols kwam vraag het mij niet :s) en was dan nog mijne gsm verloren en wou die perse terug datk bijna door mijn ruit ben gesprongen om em te gaan zoeken. aangezien mijn ma mij ni wou laten gaan...

ma achteraf gezien... NOOIT MEER!!! ik drink wel nog, maar niet zo neig meer... gewoon leutig, maar niet poepeloere zat.

WolCoM

Legacy Member
MooNMaN zei:
ma achteraf gezien... NOOIT MEER!!! ik drink wel nog, maar niet zo neig meer... gewoon leutig, maar niet poepeloere zat.

Dat zeg ik ook altijd als ik nuchter ben. :p

likes to kill

Legacy Member
WolCoM zei:
De mijne voor morgen is al besteld.

:woohoo: Ik heb in m'n studieplanning rekening gehouden met nieuwjaar en morgen maar voor de zeker heid als rustdag ingelast;)

Chickenlal

Legacy Member
mijn fles water voor morgenvroeg als ik thuiskom staat al in de frigo ze. Voor ik in mijn bed kruip drink ik nog heel die fles uit!


Ik drink altijd minstens een halve liter water op de dagen dat ik zat thuiskom, en dan heb ik geen last... Hoogstens een beetje mottig, maar geen koppijn

Fighting Hobbit

Legacy Member
Heb overlaatst tijden seen zwarebieren bar redelijk gedronken, geen water ertussen en veel gezweet, een echt katerrecept. Ik had al barstende hoofdpijn toen ik in mijn bed kroop en dat is er enkel erger op geworden tijdens de nacht toen. Anders heb ik er meestal geen last van, tijdens cantussen ofzo drink ik meestal wel genoeg water om te recupereren. Hangt er ook vanaf waar je wel of niet tegen kan. Ik heb bijna nooit een kater van bier, wel vaker vanwijn, maar ik ben wel sneller aangeschoten van bier als van wijn...

Gromme

Legacy Member
Ooit eens zoveel gedronken dat ik in het ziekenhuis wakker werd. En ik kan U zeggen, dat wanneer je ouders binnenkomen en je die blik in hun ogen ziet, dat je niet snel meer gaat drinken.

Natuurlijk ben ik erna nog wel ettelijke keren zat geweest maar, en misschien lijkt dat niet te kloppen, altijd gecontroleerd zat. Vroeger was ook in de verkeerde kring en nu ben ik omringd door mensen die heel hard om mij geven.

2 many soldiers

Legacy Member
pfffft gistere ging weer veel te ver. Ik schaam mij der zelfs over, vanaf 11 uur weetk niks meer. Dus het feest was al vlug uit voor mij. Man, zoveel drinken da's toch niks ze. Maar ik heb mijn les geleerd, volgend nieuwjaar nimeer zoveel zuipen.

Pred

Legacy Member
Ik ben nu m'n aspro bruiswaterke aant opdrinken. Hopen dat da helpt.

deyoeri

Legacy Member
Thuisgekomen rond half vijf, goe brok, bleek dat mijn ouders, tante en peter hier nog op waren. Nog gezellig wat meegedronken en varkensgebraad gevreten met als gevolg dat ik nu maar niet afraak van die droge mond ^^

P@(3

Legacy Member
Beerend zei:
Dat zeg je altijd als je eens een keer té hard gegaan bent, maar uiteindelijk komt er toch niks van in huis :D.

a bunch of bullshit

denk eerst eens na voor da ge iets post eh. tis nie omda ge zelf zo zijt da iedereen zo is....

Pestilence_007

Legacy Member
bwa op zich kan'k het geloven :) kem ook vaak gezegd 'ja man, 15 pinten is geen goed idee om snel te zuipen' maar langst andere kant hedde gewoon die 'zuip-omgeving' door de vrienden. (Als uw maten doorwillen dan zen'k altijd mee want kzen tegen plooiers (mensen da opgeven of ni meevolgen :p).Maar soms beklaagde u da wel)). Nuja gister happy06 en kem over de avond. 5 pinten,1glas wijn,2 cola en 4 waterkes gedronken en wel veel gepaft mor al bij al vond'k me nog vrij nuchter deze morgen toen'k om 11u in men bedde kroop en nu niets van kater. Alleen de vermoeidheid door men verkoudheid (en verstopte neus)was het ergste maar ik stond nog te shaken deze morge om 7u ze :D (damn twas goe feestje :D)

Avondland

Legacy Member
Enkele (trippel) trappisten, bollekes en veel champagne hebben me geen kater doen krijgen. Ik dronk nog wat water voor ik slapen ging dus dat zal er wellicht mee te maken hebben.

deyoeri

Legacy Member
Hellrabbit zei:
je bedoelt een avondje of 3? :p

²
"Ik drink nooit zoveel meer"
Twee weken later breken we weer alle eerder gemaakte beloftes aan ons zelf o/

ElBramo

Legacy Member
MooNMaN zei:
2 flessen vodka hebben mij dat gelapt, ben dan nog pinten beginnen drinken...
ai dat deed pijn den dag erna...
ik wist bijna nix meer!!! ik ben wakker geworden in de tuin van mensen die ik totaal niet ken hier een paar huizen verder :). dan nog strompelend tot thuis geraakt, waar ik de voordeur niet meer terug vond :). mijn ma deed de deur open en sleurde mij binnen (had al 5 keer rond het huis gelopen, de muur aftastend naar een deur). naart schijnt hadk last van zeer aan mijne pols ter hoogte van mijn linkervoet (enkel dus, hoe ik bij die pols kwam vraag het mij niet :s) en was dan nog mijne gsm verloren en wou die perse terug datk bijna door mijn ruit ben gesprongen om em te gaan zoeken. aangezien mijn ma mij ni wou laten gaan...

ma achteraf gezien... NOOIT MEER!!! ik drink wel nog, maar niet zo neig meer... gewoon leutig, maar niet poepeloere zat.
Omg lol :D
BTw: Hello Mellenaar :)

Maar kerel hoe kunt ge nu 2 flessen vodka opzuipen :p Ge hebt sjans dat ge niet onderkoeld zijt geraakt of gestorven aan een alcoholvergiftiging :p
Waar zijt ge naartoe geweest mss? :) En mss lag je in de tuin van mijn buren? :p

EazY

Legacy Member
wonder boven wonder geen kater hier :p

nochtans van 20h tot 5u30 ofzo niets alcoholsvrij gedronken, veel gemengeld etc.

must have been lucky :)

jorrelemargi

Legacy Member
als ge paar jaar ouder wordt gaat ge da sneller hebben...
ge werkt een week, zijt kapot, gaat toch nog ne keer is goe door, en u lichaam heeft al meer tijd nodig om alles af te breken

ne goeie liter water voort slapengaan doet wonderen

Hmgrwngd

Legacy Member
Gedurende 10 uur misschien 4pintjes gedronken... :)

Veel bewuster dansen en al;ik hou niet van dat waggelend- "waar ben ik"-gevoel.

hipStar

Legacy Member
mijn remedie tegen veel drinken is wanneer je voelt dat alle drank echt bezonken is, gewoon je vinger in je keel, spugen en de volgende dag fris en monter. Je kan nu zeggen mietje omdat ik braak ofzo, maar het is mijn remedie. Ik doe da alleen maar als het heel erg is:) Of dat ik voel dat er iets op me maag lig als ik iets verkeerd gegeten heb.

*BTW* ik mengel dus telkens als ik weg ga. Ik kan nie heel de avond bier drinken. Meestal is het Keizer Karel, Duvel, Jupiler met Jenever, Tequila, Baileys
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan