Archief - geen kater, komt dat nog?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Asyrian

Legacy Member
op oudejaarsavond heb ik een ganse nacht bacardi-cola en wodka redbull gedronken in the oh
vreemd genoeg opgestaan zonder kater, ik ga er niet om klagen :D

Prodeo

Legacy Member
ElBramo zei:
Ik moet ook al serieus zuipen wil ik een kater hebben :)

Heeft er iemand al een zodanig erge kater gehad dat ge moest overgeven den dag nadat ge gezopen had?

ja, maar de kater was dan bijna onmiddellijk verdwenen :)

ElBramo

Legacy Member
Prodeo zei:
ja, maar de kater was dan bijna onmiddellijk verdwenen :)
Echt? Kunt ge uw kater uitkotsen? :p Kga dat toch eens moeten proberen als ik eens een serieuze kater heb ;)

Inv`

Legacy Member
ik heb nooit een kater, wel leuk natuurlijk

enige after effect is bij mij nadorst

jormund

Legacy Member
Inv` zei:
maar ook geen nadorst!

hehe ik denk niet dat ge veel nadorst kunt hebben als ge de nacht ervoor flink doorgezopen hebt,
ik heb het in elk geval nog nooit gehad en ik sta al op het punt dat ik in mijn leven zoveel gedronken heb dat ik leverschade heb:)
om terug te komen op de kater het is zeer persoonsgebonden maar er is een grens voor iedereen als je maar genoeg alcohol in je bloed hebt heb je zowieso een watertekort in de hersenen. Bij het thuiskomen water drinken help maar voor diegenen die te ver weg zijn om daar aan te denken raad ik toch aan om de volgende morgen, mits een stekende kater, de maaginhoud discreet ergens te lozen want daar zit nog altijd een behoorlijk % alcohol in.
Een beetje extreem mss, maar beter dan de hele dag niks anders doen dan platliggen en dafalgan nemen.
Ze hebben wel al verscheidene pogingen gedaan om pillen te ontwerpen om alcohol af te breken of de lever te stimuleren, maar die zijn allemaal zo reactief en zo slecht voor de maag dat het er nooit langer dan een paar seconden inbleef. Maarja wie weet bestaat er in de toekomst geen katers meer, ik hoop er alleszinds op.
Je kan trouwnes ook een flinke kater krijgen van niet teveel te drinken, maar door alles te mixen of iets fout gedronken te hebben(lees zwaar alcoholische drank drinken van goedkope aard waar het een en ander is misgegaan tijdens de productie ervan). Dus ik zou echt niet teveel aan de Aldi vodka zitten als ik jullie was, maar een merk zegt ook niet alles, ik ben ooit in spoed beland na het drinken van een "slechte" fles eristoff vodka

Prodeo

Legacy Member
ElBramo zei:
Echt? Kunt ge uw kater uitkotsen? :p Kga dat toch eens moeten proberen als ik eens een serieuze kater heb ;)

ja, hielp toch bij mij :p. Zat ongeveer een uur in de zetel te vechten tegen mijn braakneigingen. Toen het eruit kwam, was (uiteraard) misselijkheid, maar ook hoofdpijn en mottigheid verdwenen dusj
twas alleszins effectiefste wat mij overkomen is, hoewel het niet echt plezierig is.

Shellshock

Legacy Member
Heb gisteren m'n eigen goed zat gedronken. Nu heb ik een soortement kater. Voel me wat misselijk, droge keel, hoofdpijn, hongerig gevoel, maar heb tegelijk het gevoel dat ik geen hap door m'n keel kan krijgen. Is dit normaal, wanneer houdt het op, en wat kan ik er eventueel tegen doen?

bernardo

Legacy Member
Shellshock zei:
Heb gisteren m'n eigen goed zat gedronken. Nu heb ik een soortement kater. Voel me wat misselijk, droge keel, hoofdpijn, hongerig gevoel, maar heb tegelijk het gevoel dat ik geen hap door m'n keel kan krijgen. Is dit normaal, wanneer houdt het op, en wat kan ik er eventueel tegen doen?

Morgen is dat wel over, geen paniek. lekker uitzweten

Godlessarto

Legacy Member
Shellshock zei:
Heb gisteren m'n eigen goed zat gedronken. Nu heb ik een soortement kater. Voel me wat misselijk, droge keel, hoofdpijn, hongerig gevoel, maar heb tegelijk het gevoel dat ik geen hap door m'n keel kan krijgen. Is dit normaal, wanneer houdt het op, en wat kan ik er eventueel tegen doen?
Haha juist hetzelfde :P.

WolCoM

Legacy Member
Uit ervaring, sporten helpt soms wel beetje. Gwn eens gn fietsen/lopen/fitnessen ofzo. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan