Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

*DeFees* zei:Greetz
de laatste tijd valt het mij op dat ik nooit een kater heb als ik uitga (en ja ik drink alcohol) :
is da door mijn "jeugdigheid" -18 (hoewel ik da betwijfel, meeste maten hebbe kater) dat ik daar ni veel last van heb?
of ben ik gewoon een goede drinker?

Hmgrwngd zei:Ik blijf wakker tot alcohol uitgewerkt is; nooit nog een kater voor mij.

BuBbA zei:Ask zat ben, ben ik ook verschrikkelijk moe. Geen optie dus.![]()

GhO$T zei:Als ik wa pinten drink (vooral bij pinten heb ik er eigenlijk last van) ga ik al snel de dag erna een zware kop hebben; maat die er evenveel of meer drinkt kan perfect paar uren vroeger opstaan en zonder problemen nen voetbalmatch spelen. Als ik vermoeid ben ga ik er ook 2x zo snel last van hebben, hangt echt van heel veel zaken af.
En als ik thuis kom ga ik altijd minstens een halve liter water binnengieten en liefst nog wat fruit eten ook, maar dan nog heb ik er last van de dag erna. Dat begint zelfs soms als bij rustig drinken, pakt zo'n 10 pinten tss 22 en 4u, kan soms ferm lastig zijn, maar de laatste tijd drink ik gewoon wat minder, en alsek er wel wil invliegen wissel ik af met sterken drank waar ik minder last van heb![]()
. Als ik nu zo slim zou zijn om opt einde altijd een paar waterkes of cola's te drinken dan zou het al beter gaan maar om de een of andere reden koop ik dan toch nog een pintje omdat dat dan "meer waar voor m'n geld is" hehe.
, die vlugge liter water moest er dus ook vlug weer uit, dus pas op.DesorteD zei:sommige mensen hebben nu eenmaal minder last van een kater dan andere


Je lever doet er een uur (soms anderhalf uur) over om één pintje bier te verwerken, dus als je zoveel gedronken hebt dat je een kater zou kunnen hebben, zou je wel een dagje wakker mogen blijven.Hmgrwngd zei:Ik kan niet slapen als ik onder invloed ben.
En dan doe ik liever nog iets voor een uur of 3 dan 3 uur liggen te woelen in m'n bed.
Ik wordt na vele jaren training minder dronken dan in't begin maar die kater wordt er niet echt beter op, in tegendeel zelfs, den ouderdom zekerMath'ke zei:Niet noodzakelijk ..
ik weet nog van vorig jaar dat ik int begin last had van katers maar na nen tijdje hebbe daar echt geen last meer van![]()


). Ook vrij makkelijk te vermijden, 's avonds wat water drinken en de fles langs uw bed zetten.
) moeten opstaan, toch koppijn en wa draaierig.
veel vocht en suiker (van zuipen zakt uw bloedsuiker)