MaVaCa
Legacy Member
Ik geloof wel in de kracht van je eigen geest, bewust zijn en onderbewustzijn. Maar enkel op jezelf, dus van het al dan niet ziek worden door het geloven, jezelf goed of slecht voelen, e.d.
Ik zie het niet zo dat je via het geloven ook externe factoren kunt manipuleren zoals de lotto winnen of een meisje opeens stapelverliefd op je laten worden.
Dus ja, ik geloof wel in het een en het ander ivm de kracht van de geest. Maar sta er ook tegelijk heel argwanig tegenover.
Ik zie het niet zo dat je via het geloven ook externe factoren kunt manipuleren zoals de lotto winnen of een meisje opeens stapelverliefd op je laten worden.
Dus ja, ik geloof wel in het een en het ander ivm de kracht van de geest. Maar sta er ook tegelijk heel argwanig tegenover.