The_Pacifist
Legacy Member
Tha_nOn zei:iedereen is wel ergens gevoelig ze
Oké, gevoelloos is dan misschien een verkeerd woord. Onverschillig past hier dan misschien beter.
Mjah idd, ongevoelloos is nogal een raar woord

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tha_nOn zei:iedereen is wel ergens gevoelig ze

shiftyke zei:Wat een discussie, er zit toch een handleiding bij die dinge![]()
en da gaat vanzelf De SkeEvN zei:hier de durex (een rood dooske me een veer erop dunno welke dan da zijn...)

Math'ke zei:Fetherlite dus, da zijn dedie dak ook gebruik![]()

ComputerVISTA zei:BTW @ u lachen op het onderwerp, beter dat hij het eens vraagt vooraleer hij stomiteiten doet hé![]()

deathsythe zei:het feit dat em zo nen thread opzet op TN, getuigt van veel zelfvertrouwen...
![]()

deathsythe zei:het feit dat em zo nen thread opzet op TN, getuigt van veel zelfvertrouwen...
![]()
Math'ke zei:Natuurlijk, daar nie van, maar los van da feit is het toch echt wel hilarisch hé![]()