Archief - gebruik condoom

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoenDK

Legacy Member
ik heb dit in het begin ook voorgehad
nadien nog een paar keer geprobeerd
maar het lukte me nooit

en als het dan lukte
wel ja
dan was het steigeren én de goesting over :D


dus ja

sindsdien doe ik het al jaaaren zonder
ze mogen mij altijd testen, geen probleem, ik heb toch niets

+ meisje neemt de pil, dus die is 'nooit' zwanger

(condoom kan nog scheuren ook, of blijven steken, allemaal meegemaakt)

ComputerVISTA

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ik heb het ooit toch klaargespeeld hoor, condoom doen scheuren. Kans dat het gebeurd is héél klein maar achteraf bekeken was het waarschijnlijk mijn eigen schuld. Ik vermoed dat ik een klein scheurtje heb aangebracht met het condoom uit zijn verpakking te halen en zo'n kleur scheurtje wordt dan al snel een grote scheur maar dat besef je dan spijtig genoeg wel te laat.

Maar Vista heeft gelijk, als je zo'n ding correct gebruikt is de kans op scheuren verwaarloosbaar.

Ah, K. Ik dacht al... moet er een serieuse wrijving ontstaan eer je dan kunt klaarspelen :p

Die dingen worden daan ook uitvoerig gestest eer dat op de markt mag komen... stel je voor dat dat niet gebeurd ... Babyboom door condooms :p

Ik heb het nooit gebruikt btw.

Raukaris

Legacy Member
KoenDK zei:
ik heb dit in het begin ook voorgehad
nadien nog een paar keer geprobeerd
maar het lukte me nooit

en als het dan lukte
wel ja
dan was het steigeren én de goesting over :D


dus ja

sindsdien doe ik het al jaaaren zonder
ze mogen mij altijd testen, geen probleem, ik heb toch niets

+ meisje neemt de pil, dus die is 'nooit' zwanger

(condoom kan nog scheuren ook, of blijven steken, allemaal meegemaakt)

Als ge een vaste vriendin hebt is dat geen probleem ;) maar als ge elke week een nieuwe scharrel hebt, best niet doen.

Skoran

Legacy Member
VinceFeet zei:
De eerste keer dat ik condooms ging halen was ook wel lachen. Ik stond buiten te wachten tot er niemand meer binnen pas, raapte al m'n moed bij elkaar en stapte toen binnen. Net doen ik mijn 'bestelling' wou plaatsen kreeg die mens telefoon en zei 'excuseer' en nam de telefoon op. Geen paniek, maar die mens bleef maar bellen en na tien minuten stond daar een rij van zes mensen achter mij. Ok, gesprek was afgelopen, apotheker haakte in en vroeg 'Wat kan het zijn voor u jongeman?' 'Euhm... hebt ge zo van die tandpasta voor gevoelige tanden?'.

Vergeef mij, ik was mss vijftien jaar oud. Nu heb ik daar totaal geen schaamtegevoel meer over maar toen... damned :crazy:

Lol eerste keer was ik ook nerveus, maar ben gewoon naar binnen gegaan en het gevraagd alsof ik een brood vroeg bij de bakker :p. Nu vind ik er totaal niks speciaals meer aan.

VinceFeet

Legacy Member
Ik blijf het vreemd vinden dat er mensen die vrijen zonder condoom als ze geen vaste vriendin hebben. Met mijn vorige vriendin gebruikte ik ook geen condoom en vertrouwden we volledig op de pil. Maar wij waren wel eerst een keertje langs de dokter geweest om zeker te zijn van elkaar.

Maar mensen die one-night-stands hebben zonder condoom, vind ik echt onverantwoord. Ok, het gevoel is minder dan wanneer je zonder condoom vrijt maar ik vind de voordelen toch wel opwegen tegen de nadelen hoor. Als je je partners een beetje deftig uitzoekt is de kans op SOA's misschien klein, ze bestaat. Nee echt niet, 'Ik gebruik geen condoom, zij moet de pil maar pakken' vind ik een onverantwoorde redenering.

En de kans dat een condoom scheurt is echt wel klein hoor. ALS het al gebeurt ligt het wss aan jezelf. En een condoom blijft 'steken'? Misschien een maatje kleiner kopen, uwe modest niet overschatten hé! En als je je penis eruit haalt moet je dat ding ook vasthouden hé. Soms kan je penis na een orgasme meteen krimpen waardoor dat condoom plots niet meer zo strak rond je jongeheer zit.

Damned, ik moet seksuoloog worden! :doc:

Deetje

Legacy Member
En zo mooi verwoord! Vincefeet.

Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat hier zo eens een post komt. 'k bedoel , hij blijft anoniem en is geholpen.

Taboe rond seks is toch het laatste dat we willen?

Gavin

Legacy Member
Skoran zei:
Lol eerste keer was ik ook nerveus, maar ben gewoon naar binnen gegaan en het gevraagd alsof ik een brood vroeg bij de bakker :p. Nu vind ik er totaal niks speciaals meer aan.
gesneden?


die apothekers kijken daar toch nimeer vanop
ik wil ni weten wat die allemaal op een dag horen van kwaaltjes

GhO$T

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Mijn éérste keer was zonder condoom zij nam de morning after pil vraag of zij de pil wilt nemen he...
En als uwe laatste nieuwe scharrel dan een hoop besmettelijke ziekten heeft daar beneden, staat ge daar ook met uw morning after pil natuurlijk...

En ksnap echt niet wat het probleem is, om een condoom te kunnen aandoen moet ge echt geen hoog diploma of 5 jaar ervaring hebben, lukt het niet met den eerste, scheur er dan nog ene open en probeer nog es hé, dat houdt echt niks in.

Tha_nOn

Legacy Member
anyway en als uw condoom te strak lijkt te zitten zorg eerst is dat hij wel degelijk helemaal is afgerold, dan hebt ge inderdaad wat extra condoom over maar dat geeft niet

als hij echt te strak zit, of te klin is (in lengte) dan bestaan er grotere maten
maar tis niet gelijk dat70% van tees forum da zou nodig hebben :p
(moet ook niet direct voor xl gaan als er niet goed zitten, in durex zelf hebt ge ook verschillen tss de 'gewone' condooms, die met ribbeltjes en fetherlite zijn bevoorbeeld dacht ik iets breder van omtrek dan de rest, dat kan al genoeg zijn)


edit: en als ge als galante heer het toch overlaat aan uw meiske, zorg dan dat ze met haar nagels oplet

Lon$daLe

Legacy Member
dit is zo een thread wa ik zou verwachten op FoK! forums , maar nie op telenet :p

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
stefaantje zei:
het wordt er tijd voor, dus heb ik me vandaag een pakje condooms gekocht bij de apotheker. (verliep heel vlot, had gedacht dat die zo'n gezicht zou trekken van "die jeugd..")

Een soldaat trekt natuurlijk niet naar het slagveld voor hij met z'n wapen leert omgaan, dus heb ik een condoom geprobeerd. Maar dan: lichte paniek. Bij mn eerste poging faalde ik totaal om de condoom uitgerold te krijgen :s

Tweede poging en condoom dan maar. Het lukte deze keer wel, maar met de grootste moeite van de wereld. Het afrollen was echt sukkelen. Ook de strakheid waarmee de condoom omspant staat me niet echt aan. Nu vraag ik me af aan wat dit ligt, mijn onervarenheid, de condooms of.. is mn penis te groot.. :unsure:

De condooms zijn van durex ('silver', gewone standaardcondooms)

jullie kennis?
Wel zonder zwanzen kan ik u mededelen dat uw laatste gedacht wel eens kan kloppen, ik heb nl hetzelfde voorgehad met de "Silvers" van Durex.
By my zat het probleem dat alles beetje te hard spande en verkleurde ;)
Durex beweert wel dat dit het "standaard" model is maar ik twyfel daaraan, ik denk eerder budget ofoz :unsure:
Uiteraard is dit opgelost door een ander merk te kopen.
Tha_nOn zei:
.... ook niet direct voor xl gaan als er niet goed zitten, in durex zelf hebt ge ook verschillen tss de 'gewone' condooms, die met ribbeltjes en fetherlite zijn bevoorbeeld dacht ik iets breder van omtrek dan de rest, dat kan al genoeg zijn)
ik dacht een verschil van 2 tot 4 mm

VinceFeet

Legacy Member
Deetje zei:
En zo mooi verwoord! Vincefeet.

Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat hier zo eens een post komt. 'k bedoel , hij blijft anoniem en is geholpen.

Taboe rond seks is toch het laatste dat we willen?

² Ik vind daar ook al langs niks mis mee. Seks is part of life! Juist gelijk auto's en muziek! Maar ik begrijp dat de mods zo'n topics niet graag zien komen. Eerst en vooral omwille van de gemiddelde leeftijd en het bijhorende niveau van reacties (niets persoonlijks mannen) én hier zitten véél te weinig vrouwen op het forum. Want slaag me dood maar ik vind dat vrouwen veel verstandiger kunnen reageren op zo'n vragen. Veralgemening all the way maar voor de grote meerderheid klopt het wel ze...

Tha_nOn

Legacy Member
inderdaad kdenk dat er een verschil is van 2 mm, maar da kan al voldoende zijn:p
de standaard omtrek is 52 mm, maar bevoorbeeld elite (en ook fetherlite denkek) zijn 56 mm
die met ribbelkes is dachtek 54 mm

tenzij ge echt met nen boomstam gezegend zijt

VinceFeet

Legacy Member
Tha_nOn zei:
inderdaad kdenk dat er een verschil is van 2 mm, maar da kan al voldoende zijn:p
de standaard omtrek is 52 mm, maar bevoorbeeld elite (en ook fetherlite denkek) zijn 56 mm
die met ribbelkes is dachtek 54 mm

tenzij ge echt met nen boomstam gezegend zijt

Als jij zo'n vrouw bent die graag boomstammen in ontvangst neemt... Ok, dan spreken we van een zegen ja! :p

CAPS

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Call me stupid maar een condoom doen scheuren? Wa moet ge daar niet voor uitsteken? Bij mijn weten zijn die dingen toch vrij sterK? 't Is niet bepaald nen binnenband maar zo zwak zijn ze nu ook weet niet dunkt me.

Gelukkig zelf nooit achter gemoeten ^^

Ja, die scheuren af en toe, vrij ambetant maar wrs men eigen fout ma kweni hoe ik het klaarspeel :o, een keertje bleef 'het ding' der gwn insteken :s bah vondt het ma freaky..

@TS: gelijk al vermeld, gewoon door je vriendin laten doen, is 2 x zo fijn en je moet zelf niets doen :p. Als je het echt zelf wilt kennen moet je eens testen op bv een banaan. Ik weet dat het dom klinkt maar zo moesten wij da op het 2de middelbaar doen:unsure: . Maar dat op zo een 'malletje' :)

@Tha_non : :rofl: 'nen boomstan' zo mooi verwoord:p

Cyrano.ak

Legacy Member
Currently Active Users Viewing This Thread: 49 (44 members and 5 guests)
:lol:

condoom aanbrengen was int begin een hatelijk zaak maar dannkzij vaste vriendin, is het nu ook zonder :)
mijn methode was: uitpakken, klein beetje in blazen zodat het "tsjoepke" eruit sprong, tsjoepke met 2 vingers vastpakken, hoedje opzetten en afrollen maar :p

Schaamde mij ook dood toen ik de eerste keer bij de apotheker condooms ging halen. ben er ook speciaal gaan halen bij ene in Leuven, niet waar da we anders gaan. Ma moest ik er nu moeten gaan halen, geen probleem meer :)

CAPS

Legacy Member
Ik laat ze gewoon halen, die hollanders bij ons in de klas die vragen da alsof ze snoepkes gaan kopen. Dus ik vraag aan zo ne dude en die haalt mij dan gewoon een paar doosjes.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan