Archief - gebruik condoom

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GMotha

Legacy Member
Hoe het beste uw condoom te gebruiken.

1) Trekt u goed af.
2) Doe het vrijgekomen wit in de afgerolde condoom.
3) Doet er een knoopke in en smijt het weg.
4) Leef vrij en gelukkig, nu moet ge u niks meer aantrekken van een kind dat uiteindelijk toch enkel kosten en fustraties oplevert. En ge hebt geen seksueel overdraagbare ziektes opgedaan.

Gentei

Legacy Member
Mijn éérste keer was zonder condoom zij nam de morning after pil vraag of zij de pil wilt nemen he...

Tha_nOn

Legacy Member
iemand een goede reden waarom die post weg is?

want twas er nochtans klak op

Djack

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Mijn éérste keer was zonder condoom zij nam de morning after pil vraag of zij de pil wilt nemen he...

Das ni de juiste pil. Die pil is wel de laatste voor een meiske die ze moet nemen.
Fucked hun hele systeem op

enZiiime

Legacy Member
+ zorgt da uw condoom volledig is afgerold, als ge op het einde zit, en ge kunt die in principe nog meer afrollen, moete maar zorge da et lukt ^^

(moest da iig gebeuren, dno ik dacht toch da da moest :D)

Achja, voor et snel te zeggen: je bent altijd zenuwachtig en onzelfzeker, voor het belachelijk te zeggen, keb hier thuis ook zitten oefenen voor die deftig en ni te klungelig aan te doen, en dan ist patat is, maakte u minder belachelijk.

Maar kverschoot er wel van: ge moet belange ni zo zenuwachtig zijn :) op da vlak zijn vrouwen(meisjes) volwassener dan ik dacht ^^


Kzou zegge tege TS: GL ;) (en aub doe uwe eerste keer ni, me de eerste beste, ik had relatie, na 1 maandje men eerste keer (1 week erna wast gedaan (nee lag niet aan de sex, want in die week ebbe we et nog veel gedaan :p, die begon gewoon teveel te zagen ^^), was leuk, maar heb er spijt van dat het met die persoon was, was meer kalverliefde :()

Ble$$ed^

Legacy Member
ok

games.telenet.be/forum

topic: Hoe gebruik een condoom :unsure:


Beter een sexrelated forum derbij gooien...alhoewel er al duizenden forums voor bestaan denk ik.

:doc:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kzou ni wete of da moeilijk is, keb da nog nooit gedaan :p
en aan deze thread te leze wil ik da ook ni oefene :p

Ali_

Legacy Member
Er bestaan maten voor condooms, koop gewoon grotere maat, zo simpel is het.

Ble$$ed^

Legacy Member
Ik weet nog toen ik condooms moest gaan halen voor we op reis vertrokken in een halfvolle apotheek...

We hebben pakjes van 8 en 16(zoiets ongeveer). Kzeg doe maar 16...
of nee , neem 2 pakjes van 16 :/

al die mense kijke zo van 'Diene gaat sexen'

swel lachen :p

VinceFeet

Legacy Member
Tha_nOn zei:
das de enige die verdwenen is voor zover ik weet:p

Ja sorry, maar een morning after pill in dezelfde categorie plaatsen als dé pil, een condoom etc. Dat is toch volslagen idioot of ben ik hier nu de randdebiel? :p

Een morning after pill is goed als 'redmiddel', wanneer bijvoorbeeld het condoom sheurt ofzo maar je gaat toch niet vrijen zonder voorbehoedsmiddelen om dan te zeggen 'Geen paniek, de morning after pill brengt redding!'. Dat is niet wat ik versta onder 'vrijen met wederzijds respect'. Heb mij laten wijsmaken dat vrouwen daar serieus ziek van kunnen zijn, van de morning after pill. Maarjah, daar hebben wij als mannen geen last van dus who cares... :ironic:

screaM^

Legacy Member
eerst en vooral respect voor de threadstarter die dit toch zomaar ff post, da doet ni iedereen denk ik?

maja soit, oefenen, en als da echt te hard spant, dan meote groter kope :)
ma da worde wel gewaar als da te hard spant...

en vrouwen zijn daar idd vrij tot zeer volwassen in meost da nu ni direct goe lukke ( wel ni ure staan prulle best wel :) )

VinceFeet

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
Ik weet nog toen ik condooms moest gaan halen voor we op reis vertrokken in een halfvolle apotheek...

We hebben pakjes van 8 en 16(zoiets ongeveer). Kzeg doe maar 16...
of nee , neem 2 pakjes van 16 :/

al die mense kijke zo van 'Diene gaat sexen'

swel lachen :p

De eerste keer dat ik condooms ging halen was ook wel lachen. Ik stond buiten te wachten tot er niemand meer binnen pas, raapte al m'n moed bij elkaar en stapte toen binnen. Net doen ik mijn 'bestelling' wou plaatsen kreeg die mens telefoon en zei 'excuseer' en nam de telefoon op. Geen paniek, maar die mens bleef maar bellen en na tien minuten stond daar een rij van zes mensen achter mij. Ok, gesprek was afgelopen, apotheker haakte in en vroeg 'Wat kan het zijn voor u jongeman?' 'Euhm... hebt ge zo van die tandpasta voor gevoelige tanden?'.

Vergeef mij, ik was mss vijftien jaar oud. Nu heb ik daar totaal geen schaamtegevoel meer over maar toen... damned :crazy:

ComputerVISTA

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ja sorry, maar een morning after pill in dezelfde categorie plaatsen als dé pil, een condoom etc. Dat is toch volslagen idioot of ben ik hier nu de randdebiel? :p

Een morning after pill is goed als 'redmiddel', wanneer bijvoorbeeld het condoom sheurt ofzo maar je gaat toch niet vrijen zonder voorbehoedsmiddelen om dan te zeggen 'Geen paniek, de morning after pill brengt redding!'. Dat is niet wat ik versta onder 'vrijen met wederzijds respect'. Heb mij laten wijsmaken dat vrouwen daar serieus ziek van kunnen zijn, van de morning after pill. Maarjah, daar hebben wij als mannen geen last van dus who cares... :ironic:

Call me stupid maar een condoom doen scheuren? Wa moet ge daar niet voor uitsteken? Bij mijn weten zijn die dingen toch vrij sterK? 't Is niet bepaald nen binnenband maar zo zwak zijn ze nu ook weet niet dunkt me.

Gelukkig zelf nooit achter gemoeten ^^

Ali_

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ja sorry, maar een morning after pill in dezelfde categorie plaatsen als dé pil, een condoom etc. Dat is toch volslagen idioot of ben ik hier nu de randdebiel? :p

Een morning after pill is goed als 'redmiddel', wanneer bijvoorbeeld het condoom sheurt ofzo maar je gaat toch niet vrijen zonder voorbehoedsmiddelen om dan te zeggen 'Geen paniek, de morning after pill brengt redding!'. Dat is niet wat ik versta onder 'vrijen met wederzijds respect'. Heb mij laten wijsmaken dat vrouwen daar serieus ziek van kunnen zijn, van de morning after pill. Maarjah, daar hebben wij als mannen geen last van dus who cares... :ironic:

Je hebt je niet laten wijsmaken, geloof me. Een vrouw is er echt niet goed van van zo een morning after pil. Da zit boordenvol hormonen. Trouwens geen enkele soort pil valt te vergelijken met de condoom omdat de condoom als enige ziektes tegen kan houden, maar als je al eventjes samen bent en je kunt elkaar vertrouwen hoeft de condoom idd niet meer. Maar de morning after pil is echt voor noodgevallen.

Gentei

Legacy Member
Djack zei:
Das ni de juiste pil. Die pil is wel de laatste voor een meiske die ze moet nemen.
Fucked hun hele systeem op

pff gast like I care ik weet gewoon dat ze een pil heeft genomen en niet zwanger is geworden, like I care wat ze heeft genomen maar das al een paar jaar geleden en tis al laaaaaaaaaaaaaang uit..

GaMe®

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
pff gast like I care ik weet gewoon dat ze een pil heeft genomen en niet zwanger is geworden, like I care wat ze heeft genomen maar das al een paar jaar geleden en tis al laaaaaaaaaaaaaang uit..

Ferme kerel zijt gij :ironic:

VinceFeet

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Call me stupid maar een condoom doen scheuren? Wa moet ge daar niet voor uitsteken? Bij mijn weten zijn die dingen toch vrij sterK? 't Is niet bepaald nen binnenband maar zo zwak zijn ze nu ook weet niet dunkt me.

Gelukkig zelf nooit achter gemoeten ^^

Ik heb het ooit toch klaargespeeld hoor, condoom doen scheuren. Kans dat het gebeurd is héél klein maar achteraf bekeken was het waarschijnlijk mijn eigen schuld. Ik vermoed dat ik een klein scheurtje heb aangebracht met het condoom uit zijn verpakking te halen en zo'n kleur scheurtje wordt dan al snel een grote scheur maar dat besef je dan spijtig genoeg wel te laat.

Maar Vista heeft gelijk, als je zo'n ding correct gebruikt is de kans op scheuren verwaarloosbaar.

VinceFeet

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
pff gast like I care ik weet gewoon dat ze een pil heeft genomen en niet zwanger is geworden, like I care wat ze heeft genomen maar das al een paar jaar geleden en tis al laaaaaaaaaaaaaang uit..

RazorBlade, sorry man maar dat jij überhaupt een griet in je bed hebt gekregen... Ach ja, als er mannelijke idioten bestaan zullen die ook wel bestaan in vrouwelijke vorm zeker? :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan