Archief - gebruik condoom

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
Zeg gewoon dat je de volgende morgen de morning after condoom zal omdoen :unsure:

^MystiQ

Legacy Member
Eerst en vooral deze thread -> :rofl:

Niet te geloven dat time^ dit zelfs toelaat, hij zal het zelf ook nodig hebben zeker ? :D

En als antwoord, ik gebruik durex fetherlite, bennek supercontent van en mijn vriendin ook en meer dan da moet da nie zijn :p
tverbaast ook niet dat tha_nOn hier weer actief aan het meeposten is, alle threads die in verband staan met seksualiteit is ze te vinden :p

Tha_nOn

Legacy Member
Math'ke zei:
Eerst en vooral deze thread -> :rofl:

Niet te geloven dat time^ dit zelfs toelaat, hij zal het zelf ook nodig hebben zeker ? :D

En als antwoord, ik gebruik durex fetherlite, bennek supercontent van en mijn vriendin ook en meer dan da moet da nie zijn :p
tverbaast ook niet dat tha_nOn hier weer actief aan het meeposten is, alle threads die in verband staan met seksualiteit is ze te vinden :p

actief?

4 posts waarvan er 2 niet eens iets instaat, gewoon een reactie op iemand die ongelooflijke zever kwam vertellen
amai zo actief :zop:

(allé post nummer 5 waar niets seksueels instaat)

Bubba

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
+ zorgt da uw condoom volledig is afgerold, als ge op het einde zit, en ge kunt die in principe nog meer afrollen, moete maar zorge da et lukt ^^

(moest da iig gebeuren, dno ik dacht toch da da moest :D)

Achja, voor et snel te zeggen: je bent altijd zenuwachtig en onzelfzeker, voor het belachelijk te zeggen, keb hier thuis ook zitten oefenen voor die deftig en ni te klungelig aan te doen, en dan ist patat is, maakte u minder belachelijk.

Maar kverschoot er wel van: ge moet belange ni zo zenuwachtig zijn :) op da vlak zijn vrouwen(meisjes) volwassener dan ik dacht ^^


Kzou zegge tege TS: GL ;) (en aub doe uwe eerste keer ni, me de eerste beste, ik had relatie, na 1 maandje men eerste keer (1 week erna wast gedaan (nee lag niet aan de sex, want in die week ebbe we et nog veel gedaan :p, die begon gewoon teveel te zagen ^^), was leuk, maar heb er spijt van dat het met die persoon was, was meer kalverliefde :()

Ge moet em ni helemaal afrollen hé. Als ie te lang is bijvoorbeeld moet je gewoon zo ver rollen tot et "goed" zit en "goed" voelt.

Tha_nOn

Legacy Member
BuBbA zei:
Ge moet em ni helemaal afrollen hé. Als ie te lang is bijvoorbeeld moet je gewoon zo ver rollen tot et "goed" zit en "goed" voelt.

als ge hem niet helemaal afrolt hebt ge soms het probleem dat hij t eveel lijkt te spannen
als ge hem helemaal afrolt zit da dan overt algemeen wa beter (tenzij hij effectief te smal is)


edit: en "Rol het condoom helemaal af. Dit voorkomt afglijden."

http://www.vrijbewijs.nl/gebruiksaanwijzing.html


internet is toch zo handig

Conqie

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
pff gast like I care ik weet gewoon dat ze een pil heeft genomen en niet zwanger is geworden, like I care wat ze heeft genomen maar das al een paar jaar geleden en tis al laaaaaaaaaaaaaang uit..

fuck man...
hoe je zo ongevoeloos kunt zijn en aan een lief kan graken...

Yo-Han

Legacy Member
heb ook problemen met durex silver bvb..spant veel te hard voor mij...probeer gewoon wat verschllende soorten en kijk wat u best ligt/aanvoelt é

ik pak dat resevoirke vanboven stevig tussen duim en wijsvinger hou em erboven en dan afrollen met ander hand

The_Pacifist

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
fuck man...
hoe je zo ongevoeloos kunt zijn en aan een lief kan graken...


Ik denk dat je ervan zou verschieten hoeveel ongevoelloze mannen aan een lief geraken.

Sir.Killalot

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
fuck man...
hoe je zo ongevoeloos kunt zijn en aan een lief kan graken...

Inderdaad, naja, zoals hij zelf zegt, het is al laaang uit. Met reden zeker?:p

Ali_

Legacy Member
The_Pacifist zei:
Ik denk dat je ervan zou verschieten hoeveel ongevoelloze mannen aan een lief geraken.

ongevoelige of gevoelloze ... maar niet ongevoelloze :)
Trouwens gevoelloos zijn is onmogelijk, maar het valt net te ontkennen dat manne nhun gevoelens beter kunnen verbergen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan