Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rivers zei:Ik heb ook een WoW-verslaving achter de rug.. (en ik ben een meisje
) Elke morgen om 5u opstaan (dan had ik 2u de tijd om te spelen voor school begon), zodra ik van school kwam spelen tot 22u, dus zo'n 10u per dag. Dan vlug wat huiswerk maken en terug slapen om de volgende dag om 5u te kunnen opstaan. Op zaterdag speelde ik van 7u tot soms 3u 's nachts, dus zo'n 20u.
De schoolvakantie was voor mij het einde want dan kon ik onophoudend spelen. Ik was hierdoor 6 kilo afgevallen, omdat ik vergat te eten. Het kwam dus vaker voor dat ik om 19u plots besefte dat ik die hele dag nog niets gegeten of gedronken had. Zelfs tijdens mijn slaap droomde ik over WoW.
Deze verslaving heeft 2 maanden geduurd. Mijn vriend was er ook verslaafd aan, onze relatie leed er onder, dus zijn we samen gestopt. En ja, als ik mocht, dan zou ik meteen weer opnieuw beginnen. Het is ondertussen al +-1,5 jaar geleden.
Ik noem mijzelf hier echt wel verslaafd inik speelde +-70u per week.

Rivers zei:Ik heb ook een WoW-verslaving achter de rug.. (en ik ben een meisje
) Elke morgen om 5u opstaan (dan had ik 2u de tijd om te spelen voor school begon), zodra ik van school kwam spelen tot 22u, dus zo'n 10u per dag. Dan vlug wat huiswerk maken en terug slapen om de volgende dag om 5u te kunnen opstaan. Op zaterdag speelde ik van 7u tot soms 3u 's nachts, dus zo'n 20u.
De schoolvakantie was voor mij het einde want dan kon ik onophoudend spelen. Ik was hierdoor 6 kilo afgevallen, omdat ik vergat te eten. Het kwam dus vaker voor dat ik om 19u plots besefte dat ik die hele dag nog niets gegeten of gedronken had. Zelfs tijdens mijn slaap droomde ik over WoW.
Deze verslaving heeft 2 maanden geduurd. Mijn vriend was er ook verslaafd aan, onze relatie leed er onder, dus zijn we samen gestopt. En ja, als ik mocht, dan zou ik meteen weer opnieuw beginnen. Het is ondertussen al +-1,5 jaar geleden.
Ik noem mijzelf hier echt wel verslaafd inik speelde +-70u per week.

Najade zei:Ik vind Rivers haar verhaal eigenlijk niet zo extreem hoor... als je kijkt naar WoW en de verhalen hoort van veel van die gasten kan het echt wel veel erger.
. Da was de zomervakantie vant 3e middelbaar naart 4e middelbaar. En nekeer school herbegon was da zowa gedaan, op café beginnen gaan, vrijdagavonden of zaterdagavonden is e jeugdhuis binnespringen. 

Kan je in principe niet aan alles verslaafd zijn?BlaDe zei:ik heb moeite met de term "gameverslaving", ge kunt daar toch niet echt verslaaft aan raken?
als ge daar verslaaft aan kunt raken, dan kunt ge toch ook verslaaft raken aan.. forums? of whatever.. (kan ni meteen op een deftig voorbeeld komen, sorry)
), maar ik kan mijn pctje evengoed laten om eens iets te gaan drinken met vrienden - en ik het weekend zit ik er zelfs amper op omdat ik dan bij mijn lief ben en mail enzo dan gewoon niet zo belangrijk is.Been there, done thatRivers zei:Ik heb ook een WoW-verslaving achter de rug.. (en ik ben een meisje
) Elke morgen om 5u opstaan (dan had ik 2u de tijd om te spelen voor school begon), zodra ik van school kwam spelen tot 22u, dus zo'n 10u per dag. Dan vlug wat huiswerk maken en terug slapen om de volgende dag om 5u te kunnen opstaan. Op zaterdag speelde ik van 7u tot soms 3u 's nachts, dus zo'n 20u.
De schoolvakantie was voor mij het einde want dan kon ik onophoudend spelen. Ik was hierdoor 6 kilo afgevallen, omdat ik vergat te eten. Het kwam dus vaker voor dat ik om 19u plots besefte dat ik die hele dag nog niets gegeten of gedronken had. Zelfs tijdens mijn slaap droomde ik over WoW.
Deze verslaving heeft 2 maanden geduurd. Mijn vriend was er ook verslaafd aan, onze relatie leed er onder, dus zijn we samen gestopt. En ja, als ik mocht, dan zou ik meteen weer opnieuw beginnen. Het is ondertussen al +-1,5 jaar geleden.
Ik noem mijzelf hier echt wel verslaafd inik speelde +-70u per week.
Niet zo erg dat ik er vroeger voor opstond ze, zo zot was ik nog niet
Wel tot laat spelen, vooral in de vakanties en weekends, in de week was er nogal wa controle van mijn moeder. Enja, in de vakanties kwam ik ook wel aan 70u per week ze
Ook gestopt, geleidelijk aan, ook paar keer hervallen
doordat nen maat van mij zijn account aan mij doorspeelde om (terwijl hij op school zat en int begin vant 1e semester op den unief dus veel tijd) zijn peetje levelde en voor rank 14 aant gaan was (bijna rank 13 gehaald
). Dan een goeie 2 maand voor den blok gestopt en wa meer css beginnen spelen.
hoewel ik het soms ook vergat of geen tijd had omdat ik in een raid zat. Kwas er ook schoon door voor mijn examens.
of opstaan rond 7u in de weekends om wa te gamen.dead squad zei:Om 05.00 opstaan in de week en in het weekend vergeten te eten en drinken erdoor is toch al redelijk extreem ze.