tristr
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik ben Tristan en ik werk aan een artikel over de behandeling van gameverslaving
in België. Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die zelf dat probleem hebben of
iemand in hun familie of omgeving kennen die ermee zit en die over hun
ervaringen willen praten. Ik zou die getuigenissen dan gebruiken in mijn stuk,
anoniem natuurlijk. Ik ben vooral geïnteresseerd in hoe mensen bij wie het gamen
echt een negatieve invloed heeft op hun leven, geholpen worden, of net niet.
Uiteraard worden het onderwerp en jullie ervaringen discreet behandeld.
Als iemand het ziet zitten me hierbij te helpen, stuur mij een mailtje
[email protected]
thanx!
Ik ben Tristan en ik werk aan een artikel over de behandeling van gameverslaving
in België. Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die zelf dat probleem hebben of
iemand in hun familie of omgeving kennen die ermee zit en die over hun
ervaringen willen praten. Ik zou die getuigenissen dan gebruiken in mijn stuk,
anoniem natuurlijk. Ik ben vooral geïnteresseerd in hoe mensen bij wie het gamen
echt een negatieve invloed heeft op hun leven, geholpen worden, of net niet.
Uiteraard worden het onderwerp en jullie ervaringen discreet behandeld.
Als iemand het ziet zitten me hierbij te helpen, stuur mij een mailtje
[email protected]
thanx!
heb ook een mailtje gestuurd



halflife 2 denk 4x gespeeld en gestopt lag het een jaar te bestoffen, ondertussen verkocht, zelfde met battlefield 2142, nu had ik laats die nieuwe c&c gekocht 3x gespeeld licht al weer een dikke maand ergens in een hoekje