Archief - Fistels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thin Liz

Legacy Member
metaphore zei:
aambeien zijn dacht ik gewoon overdreven zwellingen van de zwellichamen in u sluitspier.
Fistels zijn gaatjes blijbaar, dus ik denk dat da wel iets anders is.

Dat is zo ook :)

devil

Legacy Member
ik heb overtijd ook last gehad van een fistel heb toen ook zalf moete aandoen , en het is weggegaan maar ongeveer een jaar later heb ik het trug gekregen.
ik toen niets meer aagedaan en tis trug weg nu ben ik is benieuwt of het nog trug komt .

animo

Legacy Member
Een van mijn betere vrienden heeft dat ook gehad. Onder het mes, veel pijn, kon daarna dus een tijdje niet meer zitten.. Is nu allemaal in orde.

Gentei

Legacy Member
animo zei:
Een van mijn betere vrienden heeft dat ook gehad. Onder het mes, veel pijn, kon daarna dus een tijdje niet meer zitten.. Is nu allemaal in orde.

is ook normaal dat em niet meer kon zitten ze laten die wond open om vanzelf terug dicht te genezen omdat het de kans vermindert zodat de fistel terugkomt.

Effe omdat sommigen niet weten wat een fistel is zal ik mijzelf terug quoten

Ge hebt een infectie binnenin uw lichaam maar ja later moet al die vuiligheid van die infectie weg die etter en die vocht ofzo dus wat gebeurt er? uw lichaam maakt een buis van circa 3mm of kleiner totdat het in contact komt met uw huid op uw huid vormt er een bol die voelt aan als een puist in die puist zit dan die buis of fistel beter gezegd waardoor de vuiligheid wordt weggevoerd van de infectie, in ingenieus systeem bedacht door het lichaam of natuur alleen vergeet het om die buis dan weg te doen... ja slim....

Gentei

Legacy Member
juist van de chirurg gekomen het gaat dus toch blijkbaar om haartjes die naar binnen groeien i.p.v. buiten en daardoor komt....

Spikey Bunny

Legacy Member
Ale dan valt het beter mee dan je dacht? of niet.

in ieder geval ik heb al zo'n camera in mijn gat laten steken,en ook door mijn mond TEGELIJK !!!! En onder volledige narcose want dat wilde ik absoluut niet weten. En heb inderdaad ook 2 tot 3 liter van dat lekkere laxeermiddel moeten drinken zodat ik zowat enkel de binnenkant van de wc deur heb gezien voor een paar uur. En stinken !!!! man man, ik ging bijna over mijn nek van mijn eigen stank. Ale alst dan eindelijk achter de rug was en ik wakker werd, was het net alsof ik nog dringend naar de wc moest, half waggelend mocht ik dan eindelijk naar de wc, en wat kwam er, een ongelooflooflijk lange harde scheet !!!!! blijkbaar blazen ze dus u darmkes op om goed te kunne zien. Soit, achteraf gezien was ik zo pokkezenuwachtig voor niks !!!
Ok het was vervelend dervoor maar uiteindelijk viel het nog wel mee. :niceone:

Gentei

Legacy Member
Spikey Bunny zei:
Ale dan valt het beter mee dan je dacht? of niet.

in ieder geval ik heb al zo'n camera in mijn gat laten steken,en ook door mijn mond TEGELIJK !!!! En onder volledige narcose want dat wilde ik absoluut niet weten. En heb inderdaad ook 2 tot 3 liter van dat lekkere laxeermiddel moeten drinken zodat ik zowat enkel de binnenkant van de wc deur heb gezien voor een paar uur. En stinken !!!! man man, ik ging bijna over mijn nek van mijn eigen stank. Ale alst dan eindelijk achter de rug was en ik wakker werd, was het net alsof ik nog dringend naar de wc moest, half waggelend mocht ik dan eindelijk naar de wc, en wat kwam er, een ongelooflooflijk lange harde scheet !!!!! blijkbaar blazen ze dus u darmkes op om goed te kunne zien. Soit, achteraf gezien was ik zo pokkezenuwachtig voor niks !!!
Ok het was vervelend dervoor maar uiteindelijk viel het nog wel mee. :niceone:

lol hehe lachen deze post, anyway kheb de eer gehad om mee te kijken door de camera man man man heb ik een ongeloofijk behaarde achterwerk :oink:
Anyway amaai maar hoe die darmen eruitzien echt keivies yuuuck!
En ja da stinkt kei hard als ge zo'n laxeermiddel hebt gebruikt en dan naar toilet moet omfg da stiiiiiiiiiiiiiiiinkt!!!

metaphore

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
lol hehe lachen deze post, anyway kheb de eer gehad om mee te kijken door de camera man man man heb ik een ongeloofijk behaarde achterwerk :oink:
Anyway amaai maar hoe die darmen eruitzien echt keivies yuuuck!
En ja da stinkt kei hard als ge zo'n laxeermiddel hebt gebruikt en dan naar toilet moet omfg da stiiiiiiiiiiiiiiiinkt!!!

nah, moete mij niet vertellen.
Op men stage int ziekenhuis was er een die last had om naart wc te gaan, ze hadden die dan poederkes gegeven, maar da hielp nie. Daarna dus nog pillen. Hielp nog niet, dan hadden ze uiteindelijk een lavementje gegeven, dan zetten ze die direct opt wc want dan duurt het normaal nie lang.
Ok allemaal goed en wel, ze kon dus naar het wc gaan. Maar ze dacht dat het er allemaal uit was. Dus ze waggelt zelf terug naar haar bed en kruipt erin.

Nu moest ze terug naart wc maar ze had een nieuwe heup laten steken dus ze kon nog nie zo vlot uit haar bed. Dus ondertussen was die beginnen kakken. Ik kwam voorbij die kamer en stinken dat da daar deed. Ik keek binnen en eer lag een spoor diarree vanaf haar bed tot in de wc. In de wc zelf was er percies een diarree explosie geweest. De muren hingen tot op 1m hoogte vol.

En dan kunt ge da beginnen opkuisen in stank die ik nooit eerder ervaren had :sad:
1 van de mindere ervaringen van men stage feitelijk :p

Gentei

Legacy Member
metaphore zei:
nah, moete mij niet vertellen.
Op men stage int ziekenhuis was er een die last had om naart wc te gaan, ze hadden die dan poederkes gegeven, maar da hielp nie. Daarna dus nog pillen. Hielp nog niet, dan hadden ze uiteindelijk een lavementje gegeven, dan zetten ze die direct opt wc want dan duurt het normaal nie lang.
Ok allemaal goed en wel, ze kon dus naar het wc gaan. Maar ze dacht dat het er allemaal uit was. Dus ze waggelt zelf terug naar haar bed en kruipt erin.

Nu moest ze terug naart wc maar ze had een nieuwe heup laten steken dus ze kon nog nie zo vlot uit haar bed. Dus ondertussen was die beginnen kakken. Ik kwam voorbij die kamer en stinken dat da daar deed. Ik keek binnen en eer lag een spoor diarree vanaf haar bed tot in de wc. In de wc zelf was er percies een diarree explosie geweest. De muren hingen tot op 1m hoogte vol.

En dan kunt ge da beginnen opkuisen in stank die ik nooit eerder ervaren had :sad:
1 van de mindere ervaringen van men stage feitelijk :p

omfg hoe kunde de muren nu volspuiten met diarree en zelfs wa nog straffer is zelfs tot 1m hoogte lol das iets dak moet zien

metaphore

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
omfg hoe kunde de muren nu volspuiten met diarree en zelfs wa nog straffer is zelfs tot 1m hoogte lol das iets dak moet zien

mja da was nu nie dat daar een heel laag op lag hé :) maar de spetsen kwamen tot boven de lavabo ^^

Spikey Bunny

Legacy Member
metaphore zei:
nah, moete mij niet vertellen.
Op men stage int ziekenhuis was er een die last had om naart wc te gaan, ze hadden die dan poederkes gegeven, maar da hielp nie. Daarna dus nog pillen. Hielp nog niet, dan hadden ze uiteindelijk een lavementje gegeven, dan zetten ze die direct opt wc want dan duurt het normaal nie lang.
Ok allemaal goed en wel, ze kon dus naar het wc gaan. Maar ze dacht dat het er allemaal uit was. Dus ze waggelt zelf terug naar haar bed en kruipt erin.

Nu moest ze terug naart wc maar ze had een nieuwe heup laten steken dus ze kon nog nie zo vlot uit haar bed. Dus ondertussen was die beginnen kakken. Ik kwam voorbij die kamer en stinken dat da daar deed. Ik keek binnen en eer lag een spoor diarree vanaf haar bed tot in de wc. In de wc zelf was er percies een diarree explosie geweest. De muren hingen tot op 1m hoogte vol.

En dan kunt ge da beginnen opkuisen in stank die ik nooit eerder ervaren had :sad:
1 van de mindere ervaringen van men stage feitelijk :p


GORTIG !!!!!!!!!!!! :D :D :D

ComputerVISTA

Legacy Member
Voor mensen die nog zo een onderzoek moeten laten doen en die 3 liter 'prepclean' aangesmeerd krijgen, vraag naar dit: -> http://pics.drugstore.com/prodimg/15100/200.jpg

Das maar een paar milliliter en zo moet je der een stuk of 3 opdrinken, het smaakt even slecht maar het is wel een pak makkelijker daar de hoeveelheid enorm klein is.

Allez, 'k heb zo een beetje ervaring met al die rommel, vandaar dak al uitwegen gezocht heb :p (coole woordspeling hé :unsure:)

^^pathfinder^^

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
omfg hoe kunde de muren nu volspuiten met diarree en zelfs wa nog straffer is zelfs tot 1m hoogte lol das iets dak moet zien

Mss zat er zoveel druk achter dat die kak via de grond of de wc pot ricochet tegen de muur.

balbe

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Voor mensen die nog zo een onderzoek moeten laten doen en die 3 liter 'prepclean' aangesmeerd krijgen, vraag naar dit: -> http://pics.drugstore.com/prodimg/15100/200.jpg

Das maar een paar milliliter en zo moet je der een stuk of 3 opdrinken, het smaakt even slecht maar het is wel een pak makkelijker daar de hoeveelheid enorm klein is.

Allez, 'k heb zo een beetje ervaring met al die rommel, vandaar dak al uitwegen gezocht heb :p (coole woordspeling hé :unsure:)

Ik heb dat moeten gebruiken de avond voor het onderzoek en 's morgens heb ik dan nog 3 l van da super mengsel mogen drinken!

balbe

Legacy Member
metaphore zei:
nah, moete mij niet vertellen.
Op men stage int ziekenhuis was er een die last had om naart wc te gaan, ze hadden die dan poederkes gegeven, maar da hielp nie. Daarna dus nog pillen. Hielp nog niet, dan hadden ze uiteindelijk een lavementje gegeven, dan zetten ze die direct opt wc want dan duurt het normaal nie lang.
Ok allemaal goed en wel, ze kon dus naar het wc gaan. Maar ze dacht dat het er allemaal uit was. Dus ze waggelt zelf terug naar haar bed en kruipt erin.

Nu moest ze terug naart wc maar ze had een nieuwe heup laten steken dus ze kon nog nie zo vlot uit haar bed. Dus ondertussen was die beginnen kakken. Ik kwam voorbij die kamer en stinken dat da daar deed. Ik keek binnen en eer lag een spoor diarree vanaf haar bed tot in de wc. In de wc zelf was er percies een diarree explosie geweest. De muren hingen tot op 1m hoogte vol.

En dan kunt ge da beginnen opkuisen in stank die ik nooit eerder ervaren had :sad:
1 van de mindere ervaringen van men stage feitelijk :p


Glimlach van de dag :D

zelfs een koe is properder :x

Gelukkig heb ik geen vpk gedaan --> amen to that!

Gentei

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
Mss zat er zoveel druk achter dat die kak via de grond of de wc pot ricochet tegen de muur.

:lol: :rofl:

Anyway kheb niks moeten drinken kheb twee vlessen zelf mogen inspuiten in mijn achterwerk....

Zo'n 1 flesje was ong 100ml lol....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan