Archief - Fistels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
fuck you kga echt geene darm laten weghalen van mij ze....

Nee, weet het maar beter dan de artsen, ge zult er ver mee komen :niceone:

Doe zoals ik en wacht zo lang mogelijk met het melden van helse pijnen etc etc etc... tot ge 17 kliniek bezoeken verder zijt, bloedarmoede hebt, 40 kilo zijt afgevallen en 50 cm darm kwijt ;) (mijn geval over hoe het niet moet)

edit: ik heb het mijne even weg gedaan om u verder nie te veel schrik aan te jagen (maar ge had al geantwoord toen ik het weg deed, had het niet gezien), laat u artsen u eerst maar is goe bekijken.

Met dit alles wil ik enkel zeggen dat ge naar uwen dokter moet luisteren en niet uw eigen willeke willen doordrijven, die mensen weten het beter dan u ;)

Gentei

Legacy Member
hmm maar gij had gezegd dat die van u inwendig was? die van mij is uitwendig...

Ik heb geen helse pijnen nooit gehad, kheb geen bloedarmoede....

ComputerVISTA

Legacy Member
Lees gewoon de onderste zin van m'n tekst, das't belangrijkste voor u ^^

Gentei

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Lees gewoon de onderste zin van m'n tekst, das't belangrijkste voor u ^^

lol ja wrs maar anyway kga nu woensdag voor een endoscopie voor degene die niet weten wat dat is is gwn dat ze ne camera van 30cm lengte door a gat duwen om in uw darmen te kijken.
wrs willen ze daarmeel zien of die fistel in de darm heeft "genesteld"

ComputerVISTA

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
lol ja wrs maar anyway kga nu woensdag voor een endoscopie voor degene die niet weten wat dat is is gwn dat ze ne camera van 30cm lengte door a gat duwen om in uw darmen te kijken.
wrs willen ze daarmeel zien of die fistel in de darm heeft "genesteld"

Yep, en moest ge u zorgen maken: dat doet geen pijn, maar wel een vrij hoog drukkend gevoel, beetje -vergelijking- met vacum

't Is natuurlijk te zien hoe ver ze moeten zijn en nog iets dat ge moet weten: Ze gaan u iets extreem vort doen drinken zodat ge naar de wc moet gaan en letterlijk de ziel uit uw lijf gaat duwen ;)

(zoadat de darm proper is of ze kunnen de wanden niet deftig zien)

Chickenlal

Legacy Member
Maar om ff serieus te zijn,

Is dat hetzelfde als een "kist" (in de volksmond)? Mijn pa heeft eens zoiets gehad en toen hebben ze daar een lont ingestoken ofzo. was iet raar.

Gentei

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Yep, en moest ge u zorgen maken: dat doet geen pijn, maar wel een vrij hoog drukkend gevoel, beetje -vergelijking- met vacum

't Is natuurlijk te zien hoe ver ze moeten zijn en nog iets dat ge moet weten: Ze gaan u iets extreem vort doen drinken zodat ge naar de wc moet gaan en letterlijk de ziel uit uw lijf gaat duwen ;)

(zoadat de darm proper is of ze kunnen de wanden niet deftig zien)

kheb da vorig jaar gehad kweet wel wat een endoscopie is maar kmoet niks drinken ze spuiten iets in mijn achterste lol...

ComputerVISTA

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
kheb da vorig jaar gehad kweet wel wat een endoscopie is maar kmoet niks drinken ze spuiten iets in mijn achterste lol...

Ok, deze was even te grappig maar ga me inhouden :p

Das natuurlijk te zien hoe ver ze erin moeten maar ja dat kan ook zo met het een of ander middel dat ze derin laten lopen.


buh, kzou beter zelf arts worden, kan't al te goe uitleggen :sop:

Skoebiedoe

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Maar om ff serieus te zijn,

Is dat hetzelfde als een "kist" (in de volksmond)? Mijn pa heeft eens zoiets gehad en toen hebben ze daar een lont ingestoken ofzo. was iet raar.

Een kist is normaal een ongecontroleerde groei van wild vlees.
Meestal zal dat voorvallen wanneer je een diepe of grote wonde hebt.
Dan gaat de bovenkant voor den onderkant toegroeien en dan krijgt ge een onsteking en een wonde die niet echt geneest maar zich vult met wild vlees(dood gevoeloos vlees).

Normaal maken ze die wond dan terug open kuisen die uit onstmetten dat en dan steken ze daar een gaas in om te beletten dat de bovenkant eerst toe groeit.Die wonde moet vanbinnen naar buiten genezen.

Een dokter zal dat waarschijnlijk wel beter kunne uitleggen. ;)

Skoebiedoe

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
lol ja wrs maar anyway kga nu woensdag voor een endoscopie voor degene die niet weten wat dat is is gwn dat ze ne camera van 30cm lengte door a gat duwen om in uw darmen te kijken.
wrs willen ze daarmeel zien of die fistel in de darm heeft "genesteld"



Amai,ik hoop alleen dan maar dat dat zo gene ouderwetse vhs camera is.... :lol:

balbe

Legacy Member
uitleg in kleuren en gelukkig niet in geuren

en door de aars noemt dat een colloscopie

heb dat ook moeten ondergaan, maar ik voelde het wel serieus dus hebben ze me maar totaal verdoofd

rbn-

Legacy Member
Als het maar een kort stukje is knallen ze iets in u gat dat vergelijkbaar is qua druk met een tuinslang in u reet te steken en vollen tuub te zetten :p. NOT a nice feeling.
Als het verder is moet ge zo 2liter mega goor laxeer middel drinken en gade dien avond meer het toilet zien als iets anders.

Al een chance nog ni voorgevallen bij mij :<.

HomeR_J_Simpson

Legacy Member
Niet voor gevoelige kijkers:
http://www.gefaesschirurgie-bremen.com/shuntportal/Bilder/cimino1.jpg

kheb er zelf geen last van, ma ksnap nie hoe da kan trg kome?!

Gentei

Legacy Member
jaja nu begin ik mij echt zorgen te maken nie door die comentaar enzo maar stel dat het nu erg is dat het echt door mijn darm is doorgedrongen....i mean:sad:
Ik kan nu al niet meer normaal slapen door da kutding, gamen leidt mij niet af fuck zelfs school niet....kwou dat het woensdag is dat ze die verdomde camera erin stoppen en zien hoe het daar zit ffs....

Stimpy

Legacy Member
en dan begint plots da liedje van

KAN DIT KAN DIT

en komt dieje peter of hoe noemt m, van leopold 3 daar zekers zo achter da doktersmaskertje uit en staat heel uw gat op de vtm :woohoo:

Shyheim

Legacy Member
Darius01 zei:
:sop: Vaginale Fistels komen ook voor... zegt Google mij...

RazorBlade0075 zei:
vocht uit te komen en ja het heeft de neiging door onderbroeken te dringen

horny 24/7! yea!


nee ma wa is da nu just ne fistel? kdacht da da een gezwel was ofzoiets, ma blijkbaar zijn da gaatjes of puiste? of wa?

tb-303

Legacy Member
Zijn dat nie gewoon wat ze noemen AAMBEIEN? Zo ja kameraad van mij heeft daar last van en telkens ie daar iets laat van wegsnijden komt dat na verloop terug, oorzaak vooral stress, ongezonde leefwijzen

metaphore

Legacy Member
aambeien zijn dacht ik gewoon overdreven zwellingen van de zwellichamen in u sluitspier.
Fistels zijn gaatjes blijbaar, dus ik denk dat da wel iets anders is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan