Gentei
Legacy Member
Ik wil is vragen of iemand last heeft gehad van Fistels?
Ben nl vandaag naar den dokter gegaan omdat ik last had (ik dacht) dat het een soort puist was maar tis blijkbaar een Fistel die aan mijn rechterbil zit.
Woensdag moet ik een endoscopie doen en donderdag ga ik naar den chirurg.
Nu het is niet duidelijk of de Fistel naar de anus loopt daarvoor die endoscopie denk ik maar ook om mijn darmen te controleren.
Ik heb al wat info op het internet gezocht en ook een forum gevonden waar mensen ook met een soortgelijk probleem zitten maar de probleem is dat als je opereert het vaak geen zin heeft in elke geval komt die Fistel terug en bij sommige gevallen moesten mensen 3 tot meer keer onder het mes.
Ik heb echt geen zin om een paar keer nog een aantal operaties te ondergaan en zeker niet als het geen zin heeft...i mean would you?
Nu zijn er mensen hier die dit probleem hebben gehad?? zo ja wat zijn je ervaringen??
P.S. als iemand niet weet wat Fistels zijn typ in google de woord in en je zal het weten.
Ben nl vandaag naar den dokter gegaan omdat ik last had (ik dacht) dat het een soort puist was maar tis blijkbaar een Fistel die aan mijn rechterbil zit.
Woensdag moet ik een endoscopie doen en donderdag ga ik naar den chirurg.
Nu het is niet duidelijk of de Fistel naar de anus loopt daarvoor die endoscopie denk ik maar ook om mijn darmen te controleren.
Ik heb al wat info op het internet gezocht en ook een forum gevonden waar mensen ook met een soortgelijk probleem zitten maar de probleem is dat als je opereert het vaak geen zin heeft in elke geval komt die Fistel terug en bij sommige gevallen moesten mensen 3 tot meer keer onder het mes.
Ik heb echt geen zin om een paar keer nog een aantal operaties te ondergaan en zeker niet als het geen zin heeft...i mean would you?
Nu zijn er mensen hier die dit probleem hebben gehad?? zo ja wat zijn je ervaringen??
P.S. als iemand niet weet wat Fistels zijn typ in google de woord in en je zal het weten.



ja slim....