Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een drogreden heSir.Killalot zei:Het is gewoon te duur om alles te kopen, ik ben iemand die zelden volledige cd's goed vind en dan is het zeker weggegooid geld om een cd te kopen waarop maar 2-3 goeie liedjes op staan..
Maar bon, ingevuld![]()

RaGeR zei:Hoe ook veel mensen denken is van:
Waarom moet ik 15€ neertellen voor ne cd, als ik gisterenavond op Cribs gezien heb dat die artiest 5 Bentley's heeft met wielen van goud bij wijze van spreken.
Die ge dan nog maar beperkt moogt gebruiken. En als ik iets koop, heb ik ook liever iets fysieks in m'n handen. 'k formateer m'n pc bvb ook geregeld, en ben meestal te mottig om backups enz te nemen, dus haal ik gewoon terug af wat ik nodig heb, en da gaat (denk ik?) ni me bvb legaal gedownloade mp3's.SMa zei:Dat is een drogreden he
Er zijn genoeg mogelijkheden om legaal aan mp3'tjes te komen.
sneax zei:- sancties verhogen
- online distributie vergemakkelijken
TheFallen zei:Dat zijn uiteindelijk maatregelen die er misschien iets zullen aan veranderen maar toch andere gevolgen met zich zal meebrengen.
- Sancties verhogen en pakkans vergroten.
-> Het illigaal downloaden van Cd's (vooral), maar ook films en andere zaken zit zodanig ingeburgerd dat het niet zo goed onthaald zal worden om plots alles zwaar te gaan beboeten. (geleidelijk aan is nu wel aan optie, maar zelfs dan nog).
Tenzij er enorm veel geld wordt ingepompt in diensten voor dit nog meer te controleren zodanig dat de pakkans afschrikwekkend wordt (wat ik al betwijfel), zie ik niet direct hoe ze dit zulle realiseren.. ("provider" oplossing ter zijde gelaten)
En de online distributie vergemakkelijken zal, zoals je zegt, vooral effectief zijn in combinatie van andere middelen maar zolang je veilig kan downloaden zonder risico, zullen de gedoodverfde "downloaders van warez" daar niet direct mee stoppen, noch de gewone mens op vlak van MP3's.
Gewoon mijn mening uiteraard
jethroeetvelde zei:Done, hoeveel hebben je enquête al ingevuld?