Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hatetn zei:wel bij jij wordt is het dan ook altijd al met een t geweest
maar waarom dingen aan veranderen
gebruik u grijze hersenmassa in de plaats
Punt is dat jij de -t-regel nog wat wil vermoeilijken.>P>Barney zei:wie zegt er dat ik m'n hersenmassa niet wil gebruiken ??? Ik heb er misschien meer dan u, misschien ook niet (daar gaat het niet om)
Ik kom hier gewoon een thread(t) starten op een forum over de dt afspraak en ik word als een debiel aanzien, die niet kan denken en die lui is.
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk (1-3 jarigen)
Sorry als ik cru overkom naar sommige toe, maar sommige zijn dat naar m'n gevoel ook naar mij toe.
>P>Barney zei:wie zegt er dat ik m'n hersenmassa niet wil gebruiken ??? Ik heb er misschien meer dan u, misschien ook niet (daar gaat het niet om)
Ik kom hier gewoon een thread(t) starten op een forum over de dt afspraak en ik word als een debiel aanzien, die niet kan denken en die lui is.
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk (1-3 jarigen)
Sorry als ik cru overkom naar sommige toe, maar sommige zijn dat naar m'n gevoel ook naar mij toe.
Project Loony zei:Wat een idiote thread. >_>
Ik zou zeggen, emigreer naar een land waar men Esperanto spreekt (Natuurlijk is dit hypothetisch...), maar waarschijnlijk ben je ook te lui om die taal te leren.
Misschien kan je ook eens argumenteren waarom de dt-regel afgeschaft zou moeten worden?>P>Barney zei:Ok ok, ik geef het toe: ik ben lui, dom en leef van de dop (ben maar tot m'n derde naar school geweest)
edit: ik zou al te lui zijn om te emigreren.