Archief - DT regel afschaffen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

>P>Barney

Legacy Member
hatetn zei:
wel bij jij wordt is het dan ook altijd al met een t geweest
maar waarom dingen aan veranderen
gebruik u grijze hersenmassa in de plaats

wie zegt er dat ik m'n hersenmassa niet wil gebruiken ??? Ik heb er misschien meer dan u, misschien ook niet (daar gaat het niet om)

Ik kom hier gewoon een thread(t) starten op een forum over de dt afspraak en ik word als een debiel aanzien, die niet kan denken en die lui is.

Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk (1-3 jarigen)

Sorry als ik cru overkom naar sommige toe, maar sommige zijn dat naar m'n gevoel ook naar mij toe.

Time

Legacy Member
>P>Barney zei:
wie zegt er dat ik m'n hersenmassa niet wil gebruiken ??? Ik heb er misschien meer dan u, misschien ook niet (daar gaat het niet om)

Ik kom hier gewoon een thread(t) starten op een forum over de dt afspraak en ik word als een debiel aanzien, die niet kan denken en die lui is.

Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk (1-3 jarigen)

Sorry als ik cru overkom naar sommige toe, maar sommige zijn dat naar m'n gevoel ook naar mij toe.
Punt is dat jij de -t-regel nog wat wil vermoeilijken.

Jij (paar uitzonderingen) en hij krijgt altijd T, tenzij er al een T staat.

Wat wil jij ervan maken: Jij (paar uitzonderingen) en hij krijgt altijd T, tenzij er al een T staat. En als de stam van het werkwoord eindigt op D, moet er ook nog eens in de ik-vorm een T achter, alsook in alle uitzonderingen op jij.

Zoals al gezegd: de tijd die je in deze thread al gestoken hebt, was voldoende geweest om er amper nog fouten op te moeten maken.

hatetn

Legacy Member
>P>Barney zei:
wie zegt er dat ik m'n hersenmassa niet wil gebruiken ??? Ik heb er misschien meer dan u, misschien ook niet (daar gaat het niet om)

Ik kom hier gewoon een thread(t) starten op een forum over de dt afspraak en ik word als een debiel aanzien, die niet kan denken en die lui is.

Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk (1-3 jarigen)

Sorry als ik cru overkom naar sommige toe, maar sommige zijn dat naar m'n gevoel ook naar mij toe.


nuja kzou et toch ronde een jaar of 9-10 zeggen die gemiddelde leeftijd
maar ik denk persoonlijk da er meer fouten zouden gemaakt worden mocht het aangepast worden, je wordt het er letterlijk ingestapt vanaf je in het eerste leerjaar zit tot dat je afstudeerd en dan plots veranderen

>P>Barney

Legacy Member
Project Loony zei:
Wat een idiote thread. >_>

Ik zou zeggen, emigreer naar een land waar men Esperanto spreekt (Natuurlijk is dit hypothetisch...), maar waarschijnlijk ben je ook te lui om die taal te leren.

Ok ok, ik geef het toe: ik ben lui, dom en leef van de dop (ben maar tot m'n derde naar school geweest)

edit: ik zou al te lui zijn om te emigreren.

TatuObsessed

Legacy Member
waarom ben ik niet verbaasd dat er zo'n reacties komen, zitten we hier nog in de lagere school ofzo met deze mentaliteit
sluit gewoon deze thread maar er komt toch niets nuttig meer uit

Project Loony

Legacy Member
>P>Barney zei:
Ok ok, ik geef het toe: ik ben lui, dom en leef van de dop (ben maar tot m'n derde naar school geweest)

edit: ik zou al te lui zijn om te emigreren.
Misschien kan je ook eens argumenteren waarom de dt-regel afgeschaft zou moeten worden?

Verdorie man, ik kan hier ook een lijstje van dingen komen posten waar ik lak aan heb hoor. 'Belastingen zijn stom! Democratie is stom! Etc.!' >_>

En dan klaag je over mij, dat ik onvolwassen reageer? Maak eerst een volwassen thread, dan zullen we nog eens spreken.

>P>Barney

Legacy Member
Ok, ik ben ridderlijk genoeg om m'n "nerderlaag" toe te geven. Het is idd een stupide voorstel (en dat meen ik).

Maar mij laten uitschelden voor lui en dom, gaat me toch iets te ver !

Sluit deze thread idd maar want er zal toch niets verstandig meer van voort komen.

Dit is niet aan alle posters gericht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan