Tom!
Legacy Member
Om het domme plebs van het minder domme plebs te kunnen onderscheiden natuurlijk :ironic:>P>Barney zei:Wie niet akkoord is, geef mij dan eens een zeer goed argument waarom we het niet zouden doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om het domme plebs van het minder domme plebs te kunnen onderscheiden natuurlijk :ironic:>P>Barney zei:Wie niet akkoord is, geef mij dan eens een zeer goed argument waarom we het niet zouden doen.

ik kan geen wiskunde, laten we wiskunde afschaffen, al wie niet wil geef me een goede reden waarom niet 
maar je hebd idd gelijk met dat al die klein kindjes eens moeten kappen met uw DT fout te corrigerenMessias. zei:Weet je wat? Waarom schrijven we niet eens allemaal hoe we zelf willen en denken? Dàt zou zalig zijn. Totaal inconsistent, iedereen schrijft anders, maar gemakkelijk dat dat zou zijn, niet te doen.
Standaardtaal is zo passé.
Ohja, en 't ergste van al zijn van die idioten die d/t fouten maken tegen andere woorden dan werkwoorden. Vooral nederlanders hebben daar een handje van weg. (cfr Tweakers.net soms)
TatuObsessed zei:uw idee zelf is een beetje idiootmaar je hebd idd gelijk met dat al die klein kindjes eens moeten kappen met uw DT fout te corrigeren
als je les wil geven doe het dan in de klas vanvoren en niet op een forum
en me dunkt ook dat hier een massa personen zijn die een, imo, iets te hoge dunk hebben van zichzelf
een betere wereld begint bij jezelf zeggen ze altijd, als jij perfect bent mag je van mij zoveel bekritiseren als je wilt, indien niet stfu
Alright, zalige instelling! Indien niet perfect, stfu. Right on!TatuObsessed zei:als jij perfect bent mag je van mij zoveel bekritiseren als je wilt, indien niet stfu

TatuObsessed zei:uw idee zelf is een beetje idioot maar je hebd idd gelijk met dat al die klein kindjes eens moeten kappen met uw DT fout te corrigeren
als je les wil geven doe het dan in de klas vanvoren en niet op een forum
en me dunkt ook dat hier een massa personen zijn die een, imo, iets te hoge dunk hebben van zichzelf
een betere wereld begint bij jezelf zeggen ze altijd, als jij perfect bent mag je van mij zoveel bekritiseren als je wilt, indien niet stfu
Re@V0r zei:als ge de dt-regel afschaft omda ge wilt typen zoals ge het hoort kunt ge evengoe gans de spelling afschaffen en vanaf nu alles typen zoals ge het uitspreekt of hoort![]()
Re@V0r zei:als ge de dt-regel afschaft omda ge wilt typen zoals ge het hoort kunt ge evengoe gans de spelling afschaffen en vanaf nu alles typen zoals ge het uitspreekt of hoort![]()
ironische is dat dit tegenwoordig in 50% van de msn-nicks staattwoen zei:Dan sgr(ei/ij)ven we binnenkor(d/t) alle(m/mm)aal zoo dat nieman(d/t) onz no(ch/g) verstaa(d/t).
Ik vin(d/t/dt) dit één van de domste trets oojt
twoen zei:Dan sgr(ei/ij)ven we binnenkor(d/t) alle(m/mm)aal zoo dat nieman(d/t) onz no(ch/g) verstaa(d/t).
twoen zei:Ik vin(d/t/dt) dit één van de domste trets oojt

Dus jij bent voorstander van zinnen als:>P>Barney zei:ZUCHT.....
Dat zeg ik toch helemaal niet (het gaat hem juist over de dt-afspraak)
