Mr. M
Legacy Member
natuurlijk is dat zo, het zijn een paar mensen die de naam van telenet besmeuren hierin (en bij andere bedrijven is dat natuurlijk ook zo), maar het is aan telenet om die "rotte appels" te zoeken voor ze schade kunnen aanrichtensvendevil zei:Ik ben zelf ook verkoper bij telenet, zo'n praktijken gebruiken wij hier dus niet hé...
Iedere 'verkoper' die opzettelijk verkeerde info geeft om zo better te verkopen en zijn commisie omhoog te krikken, kan je geen verkoper noemen maar een oplichter die telenet vertegenwoordigd...![]()
Als deze mensen hier op betrapt worden krijgen ze een serieuze opmerking en/of mogen ze inneens hun c4 als kerstkadootje afhalen.
Je moet geen oordeel geven over een heel bedrijf omdat 1 persoon eens een slechte dag heeft en bvb niet vriendelijk is aan de telefoon. (we zijn allemaal mensen)
Denk eerder eens na vooraleer iets af te breken:doh:
ook met bv die overkoop van chello/upc vind ik het redelijk straf dat ze hier (leuven) gewoon de enige concurent mogen opkopen terwijl het normaal gezien toch verboden is van een monopoliepositie te hebben (wat ze zowiso al redelijk hebben)
en je kan gewoon niet ontkennen dat telenet (en alle andere grote bedrijven van internet enzo gegarandeerd ook) een smerig bedrijf is (al moogt gij da natuurlijk niet toegeven en snap ik perfect dat je dat gaat ontkennen ze)
maar spijtig genoeg kan je tegewoordig weinig geld verdienne zonder hier en daar iets smerigs te doen, dat is buisiness spijtig genoeg (maar je moet zien dat het natuurlijk binnen de perken blijft, dat wil niet zeggen dat ik goedkeur wat er in de verhalen hier staat natuurlijk)
ik zeg ook gewoon wat ik heb gezien:
opdringerige verkopers in de carrefour die koste wat kost iedereen probeerde telenet aan te smeren met of zonder deftige rede
En je haalt een mooie commissie binnen, kicken is dat, dat verzeker ik je.


En... wat raad je dan wel aan? een product uit jouw winkel.