FLT
Legacy Member
Math'ke zei:No offense maar als je een voorbeeld wilt van een post die op niks slaagt lees dan nog maar eens de uwe.
Ik ken persoonlijk niet veel oudere mensen ( bejaarden dus ) die contracten gaan overlezen en laat zelfs staan dat ze die kleine lettertjes kunnen lezen, zelfs met hun bril op lukt dit nog niet.
Ze redeneren niet zoals wij, vroeger werden de mensen zo niet opgelicht met allerhande truukjes en dergelijke meer.
Dit is echt een schande en ze zouden die verkopers voor mijn part ook soms eens mogen opknopen. Bejaarden gaan lastig vallen, wetende dat ze in de helft van de gevallen er niet toe in staat zijn om zo een beslissingen te maken en dat ze de contracten soms zelfs niet verstaan of kunnen lezen.
Zijn bomma te lui .. Pleeeaassseeee :ironic:
Telenet heeft een slechte reputatie en zoals al eerder gezegd, de dag dat er meerdere internet aanbieders zullen zijn zal telenet vierkantig op zijn bek gaan
En voor ik het vergeet, kzeg dus niet dat belgacom beter is hé ..![]()
Ochja nu ben IK het die verkeerd ben, want ik lees mijn contracten (ja zelfs dat van mijn internet heb ik gelezen, gewoon al om te weten hoe ik het eventueel zou kunnen opzeggen). Dus nu ligt het aan mij dat ze naief zijn en alles geloven wat ze horen van iemand én dan nog eens een contract tekenen?
Doe eens u ogen open, gelooft gij ook mss alle reclame die op TV komt?
Ga dan maar al vlug Click van Axe gebruiken, dan ben je onweerstaanbaar voor alle vrouwen... En dan kan je Axe een proces aansmeren omdat "valse reclame" is. Hetzelfde geldt voor die verkopers, als zij het iets rooskleuriger willen voorstellen dan het is mij niet gelaten ze doen ook maar hun job.
En als daar mensen intrappen, pech dan...
DesertWolf zei:Het is 4mbit/s, niet mb/s. De maximum downloadsnelheid is 400 kb/s hoewel deze officieel lager ligt. (ik dacht op zo'n 250kb/s wat ongeveer overeenkomt met 4mbit/s)
Ja als je iemand corrigeert doe het dan goed.
Ten eerste is het "M" van Mega.
Ten tweede is "b" de afkorting van bit, "B" is van Byte



