Archief - Deurwaarder..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aeckz

Legacy Member
Arifiene zei:
Ja no offense, ma politierechters krijgen zowat 100 zo'n zaken per maand ze. Hoe zou jij denken? 'Weer die brommerkes, weer zo'n klojo, we geven die rap ne boete'. Das toch logisch...
Weet ge eigenlijk wel over welk soort beslag het gaat? Bewarend of uitvoerend? Alst bewarend beslag is: geef uwe brommer mee, betaal uw geld, en krijg uw brommer terug...
Uitvoerend, tja...
Probeer geld te lenen bij uw ouders, en maak het vooral niet erger.

Die info had ik al van mn vriendin, zit int zelfde jaar of gij ;)

-Helld0g-

Legacy Member
kben overtuigd om nooit iemand me mn wagen of moto te laten rijden, tenzij ik die heel goe ken (en dan zalk nog mondeling afspreken potje breken=potje betalen, kwestie dat ge toch een zaak kunt aaspannen als het plots vriend-af is...)

ma kben daar altijd héél zuinig opgeweest :)

tb-303

Legacy Member
IK werk zelf in een zaak die werkt met met een bureau dat wanbetaalders laat betalen via deurwaarder, je kan ALTIJD een regeling treffen om boetes in stukje te betalen, dus je kan altijd vragen om bijvoorbeeld iedere maand 20 euro te betalen.

ALS je zegt dat ze niet antwoorden op u brieven dan veronderstel ik dat je vraagt in je schrijven van minder te moeten betalen of zelfs te vragen niet te betalen maar bemiddelen in prijs gaat NIET lukken, je ZAL betalen wat er MOET betaald worden.
Of je hebt al vele aanmaningen gehad waarop je niet antwoorde...
Die mannen komen omdat er een ANDERE KLANT is die dat geld van u moet hebben he..
Dus als je brieven enkel "smeekbedes" waren om niet te betalen of minder te betalen dan vind ik het normaal dat ze niet antwoorden.
Beschuldig u niet he, maar heb al zoveel wanbetalers gehad dat ik het heel raar vind dat een incassobureau of deurwaarder gewoonweg u schrijven zou negeren.
En bij ons betalen bijna ALLE wanbetalers in schijven...

Je kan altijd naar pro justitia gaan he voor gratis hulp omtrent wetgeving als het al niet veel te laat is, in gent zitten die op korenmarkt naast de hoek aan veldstraat (andere hoek van mcdonalds)

Arifiene

Legacy Member
Aeckz zei:
Die info had ik al van mn vriendin, zit int zelfde jaar of gij ;)

toch niet iemand die ik moet kennen?
want ik ken weinig mensen in mijn jaar hoor :p

ma ge moet die info dan meegeven ook eh, in de thread :p

Muffie

Legacy Member
had u onmiddelijk een goede advocaat genomen

dan had het u gene euro aan boetes en schade gekost.

killgore

Legacy Member
Als ik u 1 tip mag geven: ga desnoods voor dat bedragje gaan lenen en betaal het zo.

Als een deurwaarder uw zaken moet gaan verkopen komen daar nog eens extra kosten bij (jij moet die deurwaarder en/of de veiling betalen).

Sander H

Legacy Member
d2itemnet zei:
Ik heb intussen al auto, maar ik wil mijn brommer verkopen, ma binnen de 8 dagen vindt ge meestal gn koper.

wa voor iets is het? als da een populair model is, krijgt ge die met gemak binnen de 8 dagen verkocht
kheb zelf ne Aerox verkocht, er was 4 uur tussen het te koop zetten (Kapaza + 2dehands) en de verkoop zelf :)

tb-303

Legacy Member
Muffie zei:
had u onmiddelijk een goede advocaat genomen

dan had het u gene euro aan boetes en schade gekost.

Das bullshit, is niet omdat je een (goede) advocaat hebt dat je plotseling niet meer kan vervolgd worden of in uw ongelijk kan gesteld worden zulle... :ironic:

EternalSilence

Legacy Member
neen, maar een goede advocaat kan er wel voor zorgen dat je er zeer 'goedkoop' (kwa gevangenistijd) er vanaf komt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan