IK werk zelf in een zaak die werkt met met een bureau dat wanbetaalders laat betalen via deurwaarder, je kan ALTIJD een regeling treffen om boetes in stukje te betalen, dus je kan altijd vragen om bijvoorbeeld iedere maand 20 euro te betalen.
ALS je zegt dat ze niet antwoorden op u brieven dan veronderstel ik dat je vraagt in je schrijven van minder te moeten betalen of zelfs te vragen niet te betalen maar bemiddelen in prijs gaat NIET lukken, je ZAL betalen wat er MOET betaald worden.
Of je hebt al vele aanmaningen gehad waarop je niet antwoorde...
Die mannen komen omdat er een ANDERE KLANT is die dat geld van u moet hebben he..
Dus als je brieven enkel "smeekbedes" waren om niet te betalen of minder te betalen dan vind ik het normaal dat ze niet antwoorden.
Beschuldig u niet he, maar heb al zoveel wanbetalers gehad dat ik het heel raar vind dat een incassobureau of deurwaarder gewoonweg u schrijven zou negeren.
En bij ons betalen bijna ALLE wanbetalers in schijven...
Je kan altijd naar pro justitia gaan he voor gratis hulp omtrent wetgeving als het al niet veel te laat is, in gent zitten die op korenmarkt naast de hoek aan veldstraat (andere hoek van mcdonalds)