d2itemnet
Legacy Member
Beste mensen,
2tal jaar geleden heb ik een vriend met mijn toenmalig brommertje keer toertje laten doen, hij had geen rijbewijs.
Hij komt ongeval tegen en daardoor kom ik in de problemen.
Ik heb al volledig mijn brommer zelf moeten laten herstellen vo 1100 euro.
Ik heb verzekering terugbetaald die de kosten van de schade aan de auto terugvorderde = 1400 euro
En ik was bij de rechtbank een boete van 1100 euro uitgesproken waarvan de helft voorwaardelijk. Dat komt inclusief gerechtskosten op 716 euro.
Ik heb een brief gestuurd om vervangend rijverbod te krijgen zoals in mn uitspraak gedaan is--> geen antwoord voor maanden
Opeens krijg ik brief dat ik binnen de 8 dagen 716 euro moe betalen, of ze komen beslag leggen op mn goederen. Ik bel na die mannen en ik vraag voor het vervangend rijverbod. Ze zeggen dak da ni zelf te kiezen heb, da ze da zullen zien na de inbeslagname.
Na al die vorige boetes heb ik geen 716 euro meer over
Kben ten einde raad, mijn straf is al teveel geweest vo zo'n dom deit
ad:
2tal jaar geleden heb ik een vriend met mijn toenmalig brommertje keer toertje laten doen, hij had geen rijbewijs.
Hij komt ongeval tegen en daardoor kom ik in de problemen.
Ik heb al volledig mijn brommer zelf moeten laten herstellen vo 1100 euro.
Ik heb verzekering terugbetaald die de kosten van de schade aan de auto terugvorderde = 1400 euro
En ik was bij de rechtbank een boete van 1100 euro uitgesproken waarvan de helft voorwaardelijk. Dat komt inclusief gerechtskosten op 716 euro.
Ik heb een brief gestuurd om vervangend rijverbod te krijgen zoals in mn uitspraak gedaan is--> geen antwoord voor maanden
Opeens krijg ik brief dat ik binnen de 8 dagen 716 euro moe betalen, of ze komen beslag leggen op mn goederen. Ik bel na die mannen en ik vraag voor het vervangend rijverbod. Ze zeggen dak da ni zelf te kiezen heb, da ze da zullen zien na de inbeslagname.
Na al die vorige boetes heb ik geen 716 euro meer over
Kben ten einde raad, mijn straf is al teveel geweest vo zo'n dom deit
ad:
