Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
d2itemnet zei:Ik heb intussen al auto, maar ik wil mijn brommer verkopen, ma binnen de 8 dagen vindt ge meestal gn koper.
Hij is indd vriend-af, en zijn ouders zeggen dat hij zijn deel betaald heeft en daarmee af.
Ik weet intussen dat ik fout was, maar die les is mij al tientallen keren gelezen, hoewever gedane zaken nemen geen keer.
Ik moet zo snel mogelijk aan 700 euro geraken, ik werk in het weekend maar das ni genoeg.
Ik heb gebeld na rechtbank om te vragen om de vervangende rijverbod te krijgen en ze zeggen dat ze eerst deurwaarder sturen om te kijken dat hij echt niks kan aanslaan, dan pas dat rijverbod.--> schandalig
russian zei:Het is niet aan ons om je financiële rekening te maken, maar sta mij toe vragen te hebben bij het feit dat je een wagen hebt maar geen zevenhonderd eurotjes. Wat bij een nieuw accident?
Ik denk dat het verstandig is om eens goed na te denken wat je jezelf al dan niet kan permitteren.
d2itemnet zei:Ik had aardig wat gespaard ma besef je wat ik al betaald heb voordien aan die kloteboetes?
Ik moet ook mijn kot en studies 50/50 zelf betalen, we zijn met 5 thuis.
. Dat is te rechtvaardigen als je een paar tienduizend euro op reserve hebt, maar zie nu... Goed, het gaat daar niet over natuurlijk. Maar dat lijken mij toch onbezonnen uitgaves.russian zei:Ik heb respect voor je situatie maar een wagen kopen als student op kot. Dat is te rechtvaardigen als je een paar tienduizend euro op reserve hebt, maar zie nu... Goed, het gaat daar niet over natuurlijk. Maar dat lijken mij toch onbezonnen uitgaves.
russian zei:Ik heb respect voor je situatie maar een wagen kopen als student op kot. Dat is te rechtvaardigen als je een paar tienduizend euro op reserve hebt, maar zie nu... Goed, het gaat daar niet over natuurlijk. Maar dat lijken mij toch onbezonnen uitgaves.
euh ja tuurijk zn ouders zijn ertegen om een vriend in nood te helpen, da zal wel, volgens mij ne stomme uitvluchtd2itemnet zei:hoe zou je hem dwingen?
hij wil da wel, ma zen ouders zijn echt ertegen.

den-kimi zei:zijt ge effectief naar de rechtbank geweest voor de uitspraak? want ik kan moeilijk geloven dat een rechter nog eens 1100€ boete geeft nadat ge de situatie uitgelegd hebt
d2itemnet zei:Die politierechter heeft zich 30 seconden met mijn zaak beziggehouden en ons alletwee (wat ik zeker niet fair vindt, ik heb tenslotte nergens opgereden) dezelfde boete gegeven
den-kimi zei:indien mogelijk in beroep gaan.
Aeckz zei:Ik wou het niet erger maken dan het al is, en die kerel toonde echt gn intresse in mijn zaak
CyberOps zei:Potje breken, potje betalen, zegt het spreekwoord. Ik snap niet dat gij alles zomaar betaald hebt. Als ge overal zo soft over gaat om uwen vriend te sparen, gade nog veel scheetjes laten. Als het erop aankomt is het ieder voor zich en uw vriend heeft dat, in uw nadeel, al goed begrepen. Als ik jou was zou ik het er nog eens over hebben met "uw vriend".
zarathustra zei:Mja dat is gezever eh. Hij was mss wel in fout toen hij die kerel op zijn brommer liet rijden.
Maar nu kan hij niet meer doen dat vragen of de andere wil betalen. En als die dat niet wil doen is heet klootzak maar meer kunt ge daar niet aan doen.