th43ns
Legacy Member
Ik knik, samen met een glimlach, 8 van de 10x kijken de mensen weg maar soms krijg je toch een goedendag terug...
Het is ook wel grappig wanneer je langs oudere mensen fietst en ze dan ziet verschieten als je plots 'Goedemorgen' (maar zo ne ècht gemeende
) zegt. Dan vallen ze hier precies om van verbazing.
Het is wel zielig eigelek, dan zie je iemand afkomen vanop 200 meter. Tot je op het punt komt waarop je normaal goededag zegt of een teken doet, en dan kijken ze naar de andere kant
. Vraag mij af wat die mensen denken; "Ik ga toch gene goeiedag zeggen zeker, ken hem ni eens."? En dat terwijl een goeiedag mij normaal lijkt als je iemand tegenkomt in plaats van opeens ergens anders heen te kijken.
Het is ook wel grappig wanneer je langs oudere mensen fietst en ze dan ziet verschieten als je plots 'Goedemorgen' (maar zo ne ècht gemeende
) zegt. Dan vallen ze hier precies om van verbazing.Het is wel zielig eigelek, dan zie je iemand afkomen vanop 200 meter. Tot je op het punt komt waarop je normaal goededag zegt of een teken doet, en dan kijken ze naar de andere kant
. Vraag mij af wat die mensen denken; "Ik ga toch gene goeiedag zeggen zeker, ken hem ni eens."? En dat terwijl een goeiedag mij normaal lijkt als je iemand tegenkomt in plaats van opeens ergens anders heen te kijken.




