Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blanco zei:Het is al lang geleden dat ik sneeuw heb meegemaakt rond de kerstperiode.
[-Driss.aE-];7971967 zei:Geen christenen hier, dus geen boom.

DekadeZ zei:Wat bijvoorbeeld bij ons uit den boze is, zijn gekleurde lichtjes. Het mag geen spekkenboom worden hé![]()

Quilombo zei:wtf doet die "spekken" in spekkenboom? ik ken da nie ze. enige betekenis van spek dat ik ken is spek om op te eten maar k vermoed dat het daarmee nie veel te maken heeft![]()