Archief - De kerstthread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zet jij een kerstboom?


  • Totaal aantal stemmers
    202
  • Opiniepeiling gesloten.

Spectre

Legacy Member
ik dacht gisteren om exact dezelfde poll te maken.
omg Garmir, freaky :eek:

.:KrusT:.

Legacy Member
Hebben hier geen kerstboom staan. Het is het eerste jaar dat ik en mijn vriendin samenwonen, en als ge dan eens ziet wat dat allemaal kost, amai.
We hebben wel een paar andere spulletjes staan (engelkes, sneeuwmannekes), daarmee is't vrouwken ook content.
En daarbij, kerstmis brengen we toch ieder jaar door in een huizeke in de Ardennen met de schoonfamilie, en die eigenaar zet elk jaar ook nen boom.

pieta

Legacy Member
Dude87 zei:
vollenbak anti-christ!

tis antichrist btw:unsure:...examens


btw: heir thuis ist ook met briefkes terkken, normaal ist zo rond de 15-20 euro, dit jaa 5 euro omhoog gegaan...anywayz: ik vind kerstmis fijn!

Time

Legacy Member
Ik vind het spijtig dat we op dit vlak niet meer Amerikaans zijn. Ipv de geschenken voor de kinderen op Sinterklaas, die geschenken onder de kerstboom door de Kerstman. Dat laatste schept veel meer sfeer.

Nuja, tijd van de cadeaus is hier al lang afgelopen, van Kerstmis wordt hier niks meer gevierd.

Quilombo

Legacy Member
laten we een boom binnenzetten en het halve huis vol lichtjes hangen.
toch gezellig? :ironic:

als 't zo gezellig is doe het dan het ganse jaar door :p

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
ja zeer gezellig, en als het geen kerstperiode is maken we het gezellig met theelichtje en geurkaarsjes

:)

Garmir

Legacy Member
Quilombo zei:
laten we een boom binnenzetten en het halve huis vol lichtjes hangen.
toch gezellig? :ironic:

als 't zo gezellig is doe het dan het ganse jaar door :p



zo kunnen de buitenaardse mannetjes het belgenlandje van nog verder zien :ironic:

Kowlier

Legacy Member
ik vind de kerstfeer altijd megagezellig :) koud weer, vlug donker, straten verlicht door versiering, binnen lekker gezellig, i love it...

wel wa minder dit jaar aangezien ik moet studeren tijdes kerstvakantie :(

Shyheim

Legacy Member
ik vind het allemaal nog wel cool :)

alleen jammer dat het, vooral dit jaar, er het weer niet echt naar is... kheb verleden week nog 2 muggen mogen doodkloppen op mijn kamer :s
ook een beetje minder feeling omdat die examenstress er ook nog niet is, daar de examens normaal altijd de twee weken voor de fameuze kerstvakantie zijn... nu beginnen ze voor mij pas half januari :unsure:

SilentSpring

Legacy Member
thuis ne plastieken kerstboom.
Anders zitte met gans die hoop naalden.
Onlangs een nieuwe gekocht, de oude was om zeep.
Hij is redelijk goed versierd, maar niet overdreven.
vind da wel sjiek zo, as we op reis gaan pakken we ook zo'n klein kerstboompje van ne cm of 20-30 mee zodat ge toch iet of wat sfeer hebt op uw hotelkamerke.

Ivm die cadeaus: ik krijg eigenlijk altijd iets van m'n ouders, maar ik koop eigenlijk nooit iets voor hen, zelfde voor verjaardagen ofzo, ik koop nooit iets.
Miss toch es moeten beginnen doen dan:unsure:

Mr. SLASH

Legacy Member
hier al jaren niet meer

het intresseert geen een van onze drieen (pa , ik en broer)
staat enkel in de weg en kijkt toch niemand naar , als ge hier binnenstapt kunde in feite nie zien davet kerstmis is , buiten dan de overvloedige reclam met kerstpromoties en dergelijke :ironic:

ik vind kerstverlichting soms zelfs storend , zoals hier rechtover ons , daar flikkert heel diene voortuin , en als den ene begint moet den andere da ook hebben , kerstmis is hier meer competitie dan een feest :p

Tremium

Legacy Member
Hier staat ook een kerstboom...interesseert me eigenlijk ni echt :unsure:
Nuja, als m'n ma het plezant vindt om die te zetten, dan doe ze maar he :)

Blanco

Legacy Member
Ik vind kerstmis op zich maar niks maar ik hou wel van de warme gezellige sfeer in huis als het buiten goed aan't vriezen en sneeuwen is
Die ganse santenboetiek van kerstbomen en lichtjes hoeft niet voor mij, das ook iets meer voor moeders :p

Het is al lang geleden dat ik sneeuw heb meegemaakt rond de kerstperiode.

exploder

Legacy Member
Neen, geen boom

Wel versiering, zo ne glazen vazen me grote "kerstbollen" in en lichtjes rond zo ne ijzeren ding waar er op de bovenkant zo ne "stolp" instaat (ma dan omgekeerd, me bovenkant naar boven) voor planten in te zetten
en nog andere versieringen

redelijk "modern", toch als je vergelijkt me typische kerstversiering

+ als je de verlichting niet aanlegt en je komt binnen zou je er helemaal niet op letten, ma als je verlichting aanlegt wel :)


Gohja, normaal geen kerstcadeaus meer, ma grootouders komen wel altijd eten en als er dan geen kerstcadeaus zijn vindek da dom
Dus, iedereen koopt 5 cadeaus (want we zijn me 6 in totaal, ik, me ouders, opa en 2 oma's) van ongeveer 15euro, niet speciaal mja toch beter dan niet vindek
Veel meer hoeft eigelijk nie, want grote/duurdere cadeaus vindek ma dom, kheb dan liever geld want anders wordt toch het verkeerde gekocht :p


Oja, de achtergrond van kerstmis kan me geen zak schelen
Uiteindelijk ist gwn ne commercielen boel, enja, daar wordt door velen aan meegedaan e :)

cuda

Legacy Member
hier ne kerstboom en al de bazaar
lekker warm binnen, buiten sneeuw, kerstboom op met al zen lichtjes en dan iets lekkers eten, die sfeer in onbetaalbaar.
spijtig dat het hier koud binnen is, buiten niet sneeuwt en al het lekkers momenteel op is :p

Dozzeh

Legacy Member
Geen christenen hier, dus geen boom. Wel gaan we met heel de familie (langs ene kant dus wel christenen :p) op kerstmis samen eten.

Inspector Monkfish

Legacy Member
[-Driss.aE-];7971967 zei:
Geen christenen hier, dus geen boom. Wel gaan we met heel de familie (langs ene kant dus wel christenen :p) op kerstmis samen eten.

HEIDENEN!


:p

Jerryboy

Legacy Member
Gewoon kleine kerstboom die niet te overmatig versierd is, maar we doen niets speciaal van pakjes uitwisselen ofzo. Wel op restaurant enal op kerstavond.

De kerstsfeer is altijd wel gezellig vind ik, gwn 's avonds avondje stappen door een winkelstraat enzo, alleen het weer verknoeit het kerstgehalte hier wel :( .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan