Archief - de haan/bredene/wenduine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

souleH

Legacy Member
in bredene valt er zo goed als niet te beleven
heb daar 10 jaar op een camping gezeten, leuk als je 10-14 jaar bent maar als je al naar de 18-19 gaat valt daar echt geen bal te zien

beste cafe daar is mss de carwash, maar daar zit nogal veel ambetant volk
cafebaas daar zit elk jaar met zijn hand in de plaaster omwille van te vechten dusja...

Bart Religion

Legacy Member
.Acku. zei:
Pas op in De Haan. We zochten een palats om te eten en gingen dan voor een restaurant waar een bord voor stond 'Steak Frites 15 euro', toen we binnenkwamen bleek het poepsjiek met een hoofdgerecht aan minimum 25 euro en een goedkoopste halve fles wijn van 16 euro. daarbij nog eens een verplichte aperitief.
Bleek dat dat bord enkel gold tijdens de middag. Tjah.

Als het u niet aanstaat, stap het u dan gewoon af :)

Zeker als ze met "verplichte" dingen afkomen, 'k zou rap weg zijn. 'k zal zelf wel beslissen wat ik drink

pina

Legacy Member
mijn ouders hebben een vakaniethuisje (een soort van dorp vissershuisjes) in De Haan en veel is er daar eigenlijk niet te doen. Nu ja, als ik naar daar ga, is het vooral om te genieten van de rust.

MaDDie

Legacy Member
toen ik naar de haan ging, nam ik minstens 3 vrienden, bak bier, wijn en verschillende flessen korte drank mee. zo kom je de dagen rond :)

Fighting Hobbit

Legacy Member
MaDDie zei:
toen ik naar de haan ging, nam ik minstens 3 vrienden, bak bier, wijn en verschillende flessen korte drank mee. zo kom je de dagen rond :)
Chapeau als je dat zes weken volhoudt...

svinus

Legacy Member
ik ga ook regelmatig naar de haan en naar het schijnt zou in de zomer wel wat te doen zijn voor de jeugd als je voorbij de tramsporen gaat richting binnenland. Heb je een tij met paar cafés. Nu heb het nog niet gecheckt.

En anders paar vrienden meenemen en dan is er fun genoeg :)

Plut0r

Legacy Member
nu zaterdag naar beachparty in blankenberge ken iemand die daar een pittabar heeft eens zien wat het geeft ;) en serieus ambetant volk die hollanders als ge da zo ziet

svinus

Legacy Member
hedde wa meer info / site over dienen beachparty ? ik zit dees weekend aan zee en normaal ging ik naar illusion @ the beach ma om me zo'n weer binnen te staan heb ik eigenlijk ni al te veel zin :)

mobman

Legacy Member
beachparty wordt georganiseerd door offshore surfclub, entree 5€

geen voorverkoop.....

Brolpaq

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Je kan jezelf natuurlijk ook altijd een vlieger aanschaffen voor op het strand, daar houdt ik me toch mee bezig als ik aan zee ben...

:lol: 6 weken lang zeker. :rofl:

mobman

Legacy Member
komt schoon volk op af, maar ook veel ollanders,

circosia is in bl'ge te te mijden plek, maat van me is daar garçon en ie zei dat ze daar nu zelfs geen blankenbergenaars meer zien...

tis gewoon klein amsterdam

Plut0r

Legacy Member
mobman zei:
komt schoon volk op af, maar ook veel ollanders,

circosia is in bl'ge te te mijden plek, maat van me is daar garçon en ie zei dat ze daar nu zelfs geen blankenbergenaars meer zien...

tis gewoon klein amsterdam
is da cafe in de weststraat?

Chickenlal

Legacy Member
Plut0r zei:
is da cafe in de weststraat?

jup, met die pop aan de deur.

Circosia, casino is allemaal ni goe in de zomer.

Ik zit eigelijk meestal te bowlen / poolen of in de barnoir

zeediengsje

Legacy Member
Deetje zei:
Ga NIET naar Koksijde (my home ^^), Nieuwpoort, Wenduine, Lombardsijde, Westende, Middelkerke, dat is één dode boel.

De panne is no go (margi), Oostende lijkt me ook niet dat, Knokke is te snobby en Blankenberge jah ^^

Eigenlijk ga je beter niet naar de kust :p

Wenduine dood?? Ten tijde van jou post misschien wel ja...Nu heb je daar een geschift café, the pub of zo...massaz lekkere moksjes (kijk maar eens naar de foto's op hun site: www.pubtje.be) en super muziek...
Ik woon zelf niet in Wenduine, ma kga nog alleen naar daar, weinig miserie, en sympathieke inwoners! :niceone:

Bokskangoeroe

Legacy Member
dr.luv zei:
je hebt in de haan één café waar jong volk zit, en dat is aan het tramstation, de naam ontglipt me.
De Torre geloof ik da't is...

En idd, in De Haan is ni veel te zien eigelijk, je kan altijd gaan feesten in Carré Beach (Oostende), Carré Casino (Middelkercke) ofzo?

Firestyler

Legacy Member
knokke massa volk in de zomer en s'avonds veel jong volk
vooral in den Blush, L'interview (lounge bar), hebde nog 2 discotheekskes Scoop nefest den cinéma en Nr1 nefest Casino.
heb alleen maar ervaring met de Scoop zit der nu bijna iedere vrijdag

ahja en dan op da plein kweet de naam nie hebde nog den Ysis, Dino's, verder richting de zee Hemmingways... altijd wel iet te doen in knokke

Gregn

Legacy Member
de La Nuits feestjes aan de koninklijke gaanderijen in oostende zeker niet vergeten, moet wel +18 zijn.

beste sfeer qua feesten in de omstreek (ze kijken u de grond niet in zoals ze gewend zijn in oostende), overal zetels, matrassen in de gangen en dergelijke om het wat rustiger aan te doen of wa te foefelen met je lief ;)

enigste dat ik eigelijk kan aanraden als je naar oostende zou komen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan