souleH
Legacy Member
in bredene valt er zo goed als niet te beleven
heb daar 10 jaar op een camping gezeten, leuk als je 10-14 jaar bent maar als je al naar de 18-19 gaat valt daar echt geen bal te zien
beste cafe daar is mss de carwash, maar daar zit nogal veel ambetant volk
cafebaas daar zit elk jaar met zijn hand in de plaaster omwille van te vechten dusja...
heb daar 10 jaar op een camping gezeten, leuk als je 10-14 jaar bent maar als je al naar de 18-19 gaat valt daar echt geen bal te zien
beste cafe daar is mss de carwash, maar daar zit nogal veel ambetant volk
cafebaas daar zit elk jaar met zijn hand in de plaaster omwille van te vechten dusja...

en serieus ambetant volk die hollanders als ge da zo ziet
6 weken lang zeker. 