Archief - de haan/bredene/wenduine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lonewolf_69

Legacy Member
ff een vraagje hier (geen goesting om nieuwe thread te openen).

Ik verjaar in de grote vakantie (6 juli) en ik zou dit graag aan zee vieren.
Er zijn al een paar mensen dat voorgesteld hebben om ne BBQ opt strand te doen (tegen den avond dan als het meeste volk weg is).

Mijn vraag nu: is dit eigelijk legaal of niet? Kzou nie inzien waarom het niet zo zou zijn maar kheb toch liever zekerheid. :p

Als het niet mag... pech, dan gaan we wel naar de carré :p

d2itemnet

Legacy Member
hmm ben ik nu niet zo super zeker van, kampvuur mag allezins niet ( zelf al waarschuwing voor gehad ) Maar ga gewoon naar het strand van zeebrugge ofzo, of doe het op het stuk strand tussen zeebrugge & blankenberge, aan het stuk duinen, dan kunnen ze dat nooit zien daar komt geen politie of andere ambetanterikken, kheb er maand gewerkt en ik heb het zelf tientallen keren gedaan.

zappy

Legacy Member
Ik ga zo'n tien dagen in Wenduine zitten, zoals elk jaar ofzo, en ge kunt u daar enorm hard vervelen, tenzij ge de nodige elektronica meepakt. Als ge het geluk hebt een fatsoenlijke tv te hebben daar, komde al ver, maar een laptop met draadloos internet kan ook wonderen doen. Verder kunt ge ook wel wat fietsen daar.

mobman

Legacy Member
Lonewolf_69 zei:
ff een vraagje hier (geen goesting om nieuwe thread te openen).

Ik verjaar in de grote vakantie (6 juli) en ik zou dit graag aan zee vieren.
Er zijn al een paar mensen dat voorgesteld hebben om ne BBQ opt strand te doen (tegen den avond dan als het meeste volk weg is).

Mijn vraag nu: is dit eigelijk legaal of niet? Kzou nie inzien waarom het niet zo zou zijn maar kheb toch liever zekerheid. :p

Als het niet mag... pech, dan gaan we wel naar de carré :p

Een bbq op strand is in bl'ge niet toegelaten alleszins, politie komt hem persoonlijk uit doen als ze het in de mot hebben...

wat je wel kan doen is, in de surfclub vn bl'ge met uw maten smiddags een kite of (golf)surfinitiatie doen met hierop volgend een bbq (deze staat er beschikbaar) op het terras... politie laat het hier oogluikend toe...

enige nadeel is dus daje niet alleen maar mag bbq'n denk 'k, neem als je dat ziet zittn eens contact op met een vn de verantwoordelijken (surfclub.be)

.Acku.

Legacy Member
Pas op in De Haan. We zochten een palats om te eten en gingen dan voor een restaurant waar een bord voor stond 'Steak Frites 15 euro', toen we binnenkwamen bleek het poepsjiek met een hoofdgerecht aan minimum 25 euro en een goedkoopste halve fles wijn van 16 euro. daarbij nog eens een verplichte aperitief.
Bleek dat dat bord enkel gold tijdens de middag. Tjah.

woony

Legacy Member
Anaranathon zei:
Ma ge hebt ook nog een ander cafe in De haan, kan nuniet op de naam komen. Ale aan de overkant van De Torre...

kpeis daj de 'bal populaire' bedoelt.

idd in de haan nie echt veel te beleven, bredene evenmin is meer voor de strandtoeristen. Oostende is zeker zwaar aan te raden :).

uitgaansbuurt: Langestraat: heel veel cafés, altijd veel volk tof :niceone:
iets rustiger: vissersplein, aantal cafeetjes met terassjes enzo
fuiven, feestjes: hangar 1, carre beach, boccaccio, i <3 zillion, ...
elke maandag avond: vurige maandagen

'evenementen': paulus feesten, heel leuk 'straatfestivalletje' zeg maar die een week ofzo duurt www.paulusfeesten.be

theater aan zee taz #06: allerhande dingen lol :) http://www.theateraanzee.be

kan zo blijven doorgaan :)

http://www.toerisme-oostende.be staat er ook wel nog wat op, enjoy!

Sphinkx

Legacy Member
Nog niemand de TamTam vermeld? Is in Middelkerke op de dijk. Supercocktailbar met veel keuze! Aanrader is tijdens happy hour te gaan. Ik dacht dat dit tss 19 en 20 is...

Vergeet wel uw geld niet...

Fighting Hobbit

Legacy Member
ElBramo zei:
De zee is de saaiste plaats die er is :) allez, overdag toch, snachts weet ik niet ;)
Als er geen wind is geef ik u gelijk.
Ik zit 's nachts altijd met problemen daar, als ik thuis uitga is dat altijd met een paar of een hoop vrienden. Ik ebn zo geen persoon die in zijn eentje een café binnenstapt en daar aan de toog gaat hangen, hoewel da mij nog wel plezant lijk want eigenlijk ben je heel rap aan de praat met iemand. Ik vind het toch wel raar als je het niet gewoon bent...

den Acid Burn

Legacy Member
we gaan eens op cafe in aarschot, fighting hobbit.
ik woon nu bijna 2 weken in aarschot, kan ik daar eens wat mensen leren kennen :p

Fighting Hobbit

Legacy Member
den Acid Burn zei:
we gaan eens op cafe in aarschot, fighting hobbit.
ik woon nu bijna 2 weken in aarschot, kan ik daar eens wat mensen leren kennen :p
En jij bent? :help:

Hoe dan ook, de living is een heel gezellig jongerencafé en hetzelfde geldt voor de flater.

den Acid Burn

Legacy Member
de flater is zo meer een jeugdhuis nee?
de living weet ik niet zijn

Fighting Hobbit

Legacy Member
den Acid Burn zei:
de flater is zo meer een jeugdhuis nee?
de living weet ik niet zijn
Living is in een zijstraatje van het schaluin, Flater is op het Schaluin zelf. Flater is geen jeugdhuis hoor, ik denk dat jij de klinker bedoelt. (Nadat er eens een deel van die johnny's met kapotte colaflesje naar ons gegooid hebbe in de klinker kom ik dar in feite niet meer...)

den Acid Burn

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Living is in een zijstraatje van het schaluin, Flater is op het Schaluin zelf. Flater is geen jeugdhuis hoor, ik denk dat jij de klinker bedoelt. (Nadat er eens een deel van die johnny's met kapotte colaflesje naar ons gegooid hebbe in de klinker kom ik dar in feite niet meer...)

:p ja wel veel johnnys in aarschot is me ook al opgevallen

Fighting Hobbit

Legacy Member
den Acid Burn zei:
:p ja wel veel johnnys in aarschot is me ook al opgevallen
vandaar dat ik dus tegenwoordig niet veel meer wegga, ik kwam heel veel in de klinker. Was het daar ineens johnny invasion. Ik dan maar gereld naar de living tegenwoordig, maar ik heb weinig vrienden die livinggaand zijn...

den Acid Burn

Legacy Member
kzou begot neit weten waar het schaluin is.
ik woon daar aan de statiestraat, dicht bij dat rusthuis.

kzal het wel eens uitzoeken als ik tijd heb

KIA_Killer

Legacy Member
6 Weken dude :o 's wel lang hé :)

Mja Knokke is the place 2 be :)

Ik weet niet wat er in de buurt waar jij zit, te doen is :)

Fighting Hobbit

Legacy Member
Je kan jezelf natuurlijk ook altijd een vlieger aanschaffen voor op het strand, daar houdt ik me toch mee bezig als ik aan zee ben...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan