amdr
Legacy Member
Toch muug feestjed2itemnet zei:zorg wel dat je chique gekleed zijt.. is nogal snobdiscotheekje

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch muug feestjed2itemnet zei:zorg wel dat je chique gekleed zijt.. is nogal snobdiscotheekje



Invasion van de fransen jaKid_C zei:Nah, amper...
Toeristen komen bijna weer, jeuuuuj![]()

Lonewolf_69 zei:ff een vraagje hier (geen goesting om nieuwe thread te openen).
Ik verjaar in de grote vakantie (6 juli) en ik zou dit graag aan zee vieren.
Er zijn al een paar mensen dat voorgesteld hebben om ne BBQ opt strand te doen (tegen den avond dan als het meeste volk weg is).
Mijn vraag nu: is dit eigelijk legaal of niet? Kzou nie inzien waarom het niet zo zou zijn maar kheb toch liever zekerheid.
Als het niet mag... pech, dan gaan we wel naar de carré![]()
Anaranathon zei:Ma ge hebt ook nog een ander cafe in De haan, kan nuniet op de naam komen. Ale aan de overkant van De Torre...
.
http://www.theateraanzee.be
Als er geen wind is geef ik u gelijk.ElBramo zei:De zee is de saaiste plaats die er isallez, overdag toch, snachts weet ik niet
![]()
En jij bent?den Acid Burn zei:we gaan eens op cafe in aarschot, fighting hobbit.
ik woon nu bijna 2 weken in aarschot, kan ik daar eens wat mensen leren kennen![]()

Living is in een zijstraatje van het schaluin, Flater is op het Schaluin zelf. Flater is geen jeugdhuis hoor, ik denk dat jij de klinker bedoelt. (Nadat er eens een deel van die johnny's met kapotte colaflesje naar ons gegooid hebbe in de klinker kom ik dar in feite niet meer...)den Acid Burn zei:de flater is zo meer een jeugdhuis nee?
de living weet ik niet zijn
Fighting Hobbit zei:Living is in een zijstraatje van het schaluin, Flater is op het Schaluin zelf. Flater is geen jeugdhuis hoor, ik denk dat jij de klinker bedoelt. (Nadat er eens een deel van die johnny's met kapotte colaflesje naar ons gegooid hebbe in de klinker kom ik dar in feite niet meer...)
ja wel veel johnnys in aarschot is me ook al opgevallenvandaar dat ik dus tegenwoordig niet veel meer wegga, ik kwam heel veel in de klinker. Was het daar ineens johnny invasion. Ik dan maar gereld naar de living tegenwoordig, maar ik heb weinig vrienden die livinggaand zijn...den Acid Burn zei:ja wel veel johnnys in aarschot is me ook al opgevallen