Archief - de haan/bredene/wenduine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burgun

Legacy Member
ik zit de eerste zes weken van de zomervakantie aan de kust in de haan.
wat is er te doen voor tjong volk in de haan, en evt ook in bredene/wenduine. kben vooral op zoek naar de jongerencafés en allerhande leuke activiteiten.
kan ook handig zijn voor andere mensen die aan de zee zitten tijdens de zomer.
shoot.

Burgun

Legacy Member
Er moet toch iets te doen zijn :)
Er moeten toch jongerencafés zijn...

ElBramo

Legacy Member
De zee is de saaiste plaats die er is :) allez, overdag toch, snachts weet ik niet ;)

Bolteh

Legacy Member
De Haan is vooral een stadje waar mensen op ouderdom naartoe gaan om eens een weekendje weg te zijn vanhet dagelijkse leven..

Kortom, het is er een doodse boel.. Veel plezier daar!

MaDDie

Legacy Member
De Haan, is best mooi en gezellig, maar nix voor jonge mensen.
neem de tram naar oostende, daar valt nog wat te doen.

dr.luv

Legacy Member
je hebt in de haan één café waar jong volk zit, en dat is aan het tramstation, de naam ontglipt me.

wa ga je daar doen als'k da mag vrage ?

InnerChild

Legacy Member
desnoods ga je naar blankenberge..daar is meer dan genoeg te doen zeer veel 'jongerencafés' achter het casino maar ook heel wat gezellige cafés die iets meer verborgen zijn..achter't casino zit er 's avonds in de zomer constant volk, jammer genoeg :p (liever gij dan ik imo..niets voor mij daar..zeker niet in de zomer)

vakantiejobke aan de kust?

D-1337

Legacy Member
Bolteh zei:
De Haan is vooral een stadje waar mensen op ouderdom naartoe gaan om eens een weekendje weg te zijn vanhet dagelijkse leven..

Kortom, het is er een doodse boel.. Veel plezier daar!

:rofl: /strijk

DBK

Legacy Member
om een of andere reden kom ik in blankenberge altijd terecht in zo vrij schrale dingen, percies of ge een café in't stad binnenstapt :p

Easter~Egg

Legacy Member
InnerChild zei:
desnoods ga je naar blankenberge..daar is meer dan genoeg te doen zeer veel 'jongerencafés' achter het casino maar ook heel wat gezellige cafés die iets meer verborgen zijn..achter't casino zit er 's avonds in de zomer constant volk, jammer genoeg :p (liever gij dan ik imo..niets voor mij daar..zeker niet in de zomer)

vakantiejobke aan de kust?

In knokke & blankenberge kunt ge uitgaan :)
In blankenberge zyn sommige dingen wel margi :p ibiza bv.. dus ga daar gewoon naar circosia ofzo

Kid_C

Legacy Member
De Panne / Koksijde / Nieuwpoort / Middelkerke

Veel toeristen overdag, geen kat 's nachts

InnerChild

Legacy Member
Easter~Egg zei:
In knokke & blankenberge kunt ge uitgaan :)
In blankenberge zyn sommige dingen wel margi :p ibiza bv.. dus ga daar gewoon naar circosia ofzo

lol circosia...kzou daar ook ni binnengaan..da zit daar stampvol..ge moogt al blij zijn als je kan bewegen :p (en 't is ook maar 'margi' om het me u woorden te zeggen)

Deetje

Legacy Member
Neem de tram naar oostduinkerke, ga daar naar de Viking, Captain, Cape Town of desnoods de Possé.

Ga NIET naar Koksijde (my home ^^), Nieuwpoort, Wenduine, Lombardsijde, Westende, Middelkerke, dat is één dode boel.

De panne is no go (margi), Oostende lijkt me ook niet dat, Knokke is te snobby en Blankenberge jah ^^

Eigenlijk ga je beter niet naar de kust :p

my advice: ga veel naar de zee en het strand, leer mensen kennen of neem vrienden mee, haal wat pintjes en 't komt wel in orde ^^

Anaranathon

Legacy Member
Ga naar zeebrugge de bootjes gaan bekijken 's nachts, best wel leuk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan