Bilbo
Legacy Member
Burgun zei:Er moet toch iets te doen zijn
Er moeten toch jongerencafés zijn...
Zoals hier al gezegd is er in De Haan De Torre naast den tram, maar ja, das dan ook echt wel alles.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Burgun zei:Er moet toch iets te doen zijn
Er moeten toch jongerencafés zijn...
Dj Aero zei:en wij wilde voor een weekske naar de kust voor daar wa uit te gaan enzo, niet aan te raden dus?
Easter~Egg zei:In knokke & blankenberge kunt ge uitgaan
In blankenberge zyn sommige dingen wel margiibiza bv.. dus ga daar gewoon naar circosia ofzo


mobman zei:Bwa, circosia valt in de zomer niet echt aan te raden vind 'k persoonlijk....
Veel 'boertige ollanders'
Persoonlijk ga ik in de zomermaanden veel minder uit, maar sedert een paar weken heb je een nieuw board/surfcafé genaamd "Riderz" is klein maar gezellig
om te aperitieven (situeert zich op de graafjansdijk).
Reefcafé heeft onlangs zen stijl beetje veranderd naar lounge-achtige toestand a la 'limonada' in gent... (dijk)
Bar noir is ook een onlangs opgestartte loungebar situeert zich aan de haven...
Persoonlijk hou 'k van de feestjes in de surfclub (onder de pier) www.surfclub.be
En om eens af te wisselen raad 'k "the bash" in de zanzibar aan... dit is de bovenste zaal waar vooral hiphop r&b gedraaid wordt...
Voor zover de réclame voor mijn stadje![]()

Deetje zei:Neem de tram naar oostduinkerke, ga daar naar de Viking, Captain, Cape Town of desnoods de Possé.
Ga NIET naar Koksijde (my home ^^), Nieuwpoort, Wenduine, Lombardsijde, Westende, Middelkerke, dat is één dode boel.
De panne is no go (margi), Oostende lijkt me ook niet dat, Knokke is te snobby en Blankenberge jah ^^
Eigenlijk ga je beter niet naar de kust
my advice: ga veel naar de zee en het strand, leer mensen kennen of neem vrienden mee, haal wat pintjes en 't komt wel in orde ^^
)
Oew yeah!Robain zei:...en overdag, tja, bakken op et strand eh![]()

soort café?amdr zei:nr1 in Knokke![]()
depanne-koksijde lopen er wel nog mensen over de straat s'nachtsKid_C zei:De Panne / Koksijde / Nieuwpoort / Middelkerke
Veel toeristen overdag, geen kat 's nachts
rechtervoet zei:depanne-koksijde lopen er wel nog mensen over de straat s'nachts

DiscotheekBurgun zei:soort café?
amdr zei:Discotheek


