Archief - de haan/bredene/wenduine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bilbo

Legacy Member
Burgun zei:
Er moet toch iets te doen zijn :)
Er moeten toch jongerencafés zijn...

Zoals hier al gezegd is er in De Haan De Torre naast den tram, maar ja, das dan ook echt wel alles.

Dj Aero

Legacy Member
en wij wilde voor een weekske naar de kust voor daar wa uit te gaan enzo, niet aan te raden dus?

Myst!Q

Legacy Member
Dj Aero zei:
en wij wilde voor een weekske naar de kust voor daar wa uit te gaan enzo, niet aan te raden dus?

Tis tezien, naar nen camping gaan met wa vrienden en zorgen dadde genoeg drank bij hebt, trust me, da kan echt wel geestig worden ^^

Maar voor de discotheken, hete "wijven" met korte topjes en dergelijke moet je het zeker niet doen .. Dan ga je beter naar salou of lloret ofzo iets ..

Anaranathon

Legacy Member
Ma ge hebt ook nog een ander cafe in De haan, kan nuniet op de naam komen. Ale aan de overkant van De Torre...

Messias.

Legacy Member
Waarom niet direct de Eurostar nemen tot in Londen! Pret gegarandeerd! :)

mobman

Legacy Member
Easter~Egg zei:
In knokke & blankenberge kunt ge uitgaan :)
In blankenberge zyn sommige dingen wel margi :p ibiza bv.. dus ga daar gewoon naar circosia ofzo

Bwa, circosia valt in de zomer niet echt aan te raden vind 'k persoonlijk....
Veel 'boertige ollanders'

Persoonlijk ga ik in de zomermaanden veel minder uit, maar sedert een paar weken heb je een nieuw board/surfcafé genaamd "Riderz" is klein maar gezellig
om te aperitieven (situeert zich op de graafjansdijk).

Reefcafé heeft onlangs zen stijl beetje veranderd naar lounge-achtige toestand a la 'limonada' in gent... (dijk)

Bar noir is ook een onlangs opgestartte loungebar situeert zich aan de haven...

Persoonlijk hou 'k van de feestjes in de surfclub (onder de pier) www.surfclub.be ;)

En om eens af te wisselen raad 'k "the bash" in de zanzibar aan... dit is de bovenste zaal waar vooral hiphop r&b gedraaid wordt...

Voor zover de réclame voor mijn stadje ;)

Robain

Legacy Member
mobman zei:
Bwa, circosia valt in de zomer niet echt aan te raden vind 'k persoonlijk....
Veel 'boertige ollanders'

Persoonlijk ga ik in de zomermaanden veel minder uit, maar sedert een paar weken heb je een nieuw board/surfcafé genaamd "Riderz" is klein maar gezellig
om te aperitieven (situeert zich op de graafjansdijk).

Reefcafé heeft onlangs zen stijl beetje veranderd naar lounge-achtige toestand a la 'limonada' in gent... (dijk)

Bar noir is ook een onlangs opgestartte loungebar situeert zich aan de haven...

Persoonlijk hou 'k van de feestjes in de surfclub (onder de pier) www.surfclub.be ;)

En om eens af te wisselen raad 'k "the bash" in de zanzibar aan... dit is de bovenste zaal waar vooral hiphop r&b gedraaid wordt...

Voor zover de réclame voor mijn stadje ;)

²nd

dat is het zowat, en overdag, tja, bakken op et strand eh :D

Burgun

Legacy Member
ik zit ginder zes weken omdat ik stage doe in brugge. vanuit de haan kan ik gemakkelijk over en weer rijden, is maar een dikke 15km.
als er ginder dan toch zo weinig te doen is... wat doet de jeugd daar dan? :p

Kid_C

Legacy Member
Deetje zei:
Neem de tram naar oostduinkerke, ga daar naar de Viking, Captain, Cape Town of desnoods de Possé.

Ga NIET naar Koksijde (my home ^^), Nieuwpoort, Wenduine, Lombardsijde, Westende, Middelkerke, dat is één dode boel.

De panne is no go (margi), Oostende lijkt me ook niet dat, Knokke is te snobby en Blankenberge jah ^^

Eigenlijk ga je beter niet naar de kust :p

my advice: ga veel naar de zee en het strand, leer mensen kennen of neem vrienden mee, haal wat pintjes en 't komt wel in orde ^^

exactly ! (Woon ook in Koksijde :p)
Cape Town is meest gezellige (imo), samen met captain, viking zit vol met pubertjes en possé is dood :unsure:

Volg die jongen zijn advies op !

Burgun

Legacy Member
owkeej, kwist niet dat het zo erg gesteld was. in oostduinkerke wel iets dat het vernoemen waard is, wel een eindje van de haan, maar kzalt zeker uitchecken!

Chickenlal

Legacy Member
Blankenberge suckt in de zomer! Al de toeristen zetten hier de boel op stelten, elke nacht mag de politie komen achter het casino omdat er daar een paar stoere mannen de boel kort en klein willen kloppen.

Elk jaar opnieuw hetzelfde liedje, ik woon in blankenberge en in de zomer ga ik nooit uit achter het casino. 't is gewoon nie plezant, veel te veel volk en altijd boel.

rechtervoet

Legacy Member
Kid_C zei:
De Panne / Koksijde / Nieuwpoort / Middelkerke

Veel toeristen overdag, geen kat 's nachts
depanne-koksijde lopen er wel nog mensen over de straat s'nachts

Bonk

Legacy Member
Oostende iser veel te doen ze :s

De langestraat (uitgaansbuurt dichtbij het casino)

Hangar 1 (ieder weekend feestjes)
Boccacio (naast hangaar)
Carre beach

Vurige maandagen, iedere maandagavond om 23 u (in julie) en 22.30 in augustus vuurwerk :D


Bredene, ik werk in den spar :D

ebde daar den Alaska (op den hoek aan die voetgangersbrug) & de Carwash over da frietekot doa erges...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan