Anoniem04
Legacy Member
ohh doe niet onozel, heb ook 10 jaar gewerkt in horeca en zon zaken gebeuren overal!!!
Is niet omdat jij dat niet doet, dat niemand van het personeel stoten uitsteekt he!
En dat zal je heus niet merken als ze niet willen dat het opvalt, toen ik in een restaurant werkte in Sint martens latem (de meesten onder ons zullen weten dat daar poepjesvolk komt om eens goed met geld te smijten naar eten en drinken, werkte daar een jongen in de keuken die zijn vroegere leraar op bezoek kreeg, kan u verzekeren dat die jongen nog wat anders tussne de gelatine had gedraait ook
En dat was in 1, zoniet thet chiqueste restaurant in latem
Alleen al handen wassen, hoeveel mensen denk jij dat daadwerkelijk hun handen wassen na toiletbezoek?? Ik zal het u met zekerheid zeggen : DE MINDERHEID!!
Schoon voorbeeld hiervan is dat men ooit een studie heeft gedaan naar welk voedsel in snackbars en cafes meest besmet was met urinesporen...; wel dat zijn de borrelnootjes die je krijgt Of dacht je dat ze die wegsmijten na dat persoon x daar met zijn vieze poten in zitten roeren heeft??
Mijn vader is bakker, ik zie die bakkerij dagelijks

Mijn vader doet dat alleen, er is maar 1 iemand en die vervoert en maakt platen proper. En hij wast ook zijn handen na een bezoek aan het toilet.
Ze zijn dus niet allemaal zo. En neen, ik doe niet onnozel door niet akkoord met u te gaan.
Of dacht je dat ze die wegsmijten na dat persoon x daar met zijn vieze poten in zitten roeren heeft??
