Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

daVinci zei:Ik heb niet heel de discussie gelezen, maar onze kat moet toch geen stukske hamburger hebben (zo'n ne lange hamburger). Al het andere vlees is die verzot op maar die hamburgers eet hij geen stukske. Wil toch iets zeggen denk ik.
Mensen zijn van de minst zindelijke dieren die er zijn, het feit dat een ander beest iets niet lust wat wij niet eten wil totaal niks zeggen.daVinci zei:Ik heb niet heel de discussie gelezen, maar onze kat moet toch geen stukske hamburger hebben (zo'n ne lange hamburger). Al het andere vlees is die verzot op maar die hamburgers eet hij geen stukske. Wil toch iets zeggen denk ik.
Volges mij niet echt ongezond (zolang je het in een deftige zaak gaat halen en niet in zo'n vuil kot) met al die groenten enzo, maar gelijk al die junkfood (dat is het uiteindelijk) denk ik toch dat je er beter niet teveel van eet.Toeriest zei:nu we heir toch over vlees bezig zijn.
Ik vraag mij nu toch al een tijdje af hoe gezond pitta/kippitta/durum is.
Ik heb het dan niet over hygiëne maar gewoon over voedzaam etc.
Krijgde na da een week te eten een megacholesterol peil? Zo van die dingen wil ik wel weten. Aangezien ik da toch wel redelijk veel eet ;p(kippitta met cocktail).
Woverke zei:En over of het wel echt 100% vlees is, dat is echt wel zo hoor, bij mc nuggets zie he dat bv toch duidelijk, da's duidelijk kippenvlees, dat zie je toch aan de structuur van dat vlees...
Wth.televetforum zei:Als wij naar het frituur gaan brengen we altijd een frikandel mee voor de hond
Quilombo zei:gij gelooft ook nog in sprookskes ja
wees er maar zeker van dat dat niet 100% vlees is ...
ge vindt trouwens in elke mc donalds (als ge goed zoekt) de ingrediënten en voedingswaarden van elk ding da ze daar verkopen, tuurlijk is da nie 100% vlees roflmao.
kijk ook maar eens op bv. zwanworsten enzo wat daar allemaal in zit, das maar voor 50% vlees ofzoiets...
Hangt e beke van de zaak af. Maar algemeen gezien is kebap/pita gevarieerder en voedzamer dan wa ge doorsnee in de frituur eet: Brood, vlees, groeten (met saus).Toeriest zei:nu we heir toch over vlees bezig zijn.
Ik vraag mij nu toch al een tijdje af hoe gezond pitta/kippitta/durum is.
Ik heb het dan niet over hygiëne maar gewoon over voedzaam etc.
Krijgde na da een week te eten een megacholesterol peil? Zo van die dingen wil ik wel weten. Aangezien ik da toch wel redelijk veel eet ;p(kippitta met cocktail).
. Maar meestal, afhankelijk van den turk, worden die spiezen in Duitsland gemaakt en daar is de controle op het vlees strenger dan in belgie.
Den onzen hier ook.televetforum zei:Als wij naar het frituur gaan brengen we altijd een frikandel mee voor de hond en die eet da met plezier op.
En onze hond is een echte fijnproever ze! Hij eet kaviaar, zalm, foie gras..


Emerxill zei:Hangt e beke van de zaak af. Maar algemeen gezien is kebap/pita gevarieerder en voedzamer dan wa ge doorsnee in de frituur eet: Brood, vlees, groeten (met saus).
Het vlees hangt echt af van zaak tot staak. De ene heeft "echt" vlees, die spiezen bestaan uit een laag vlees en dan een laag (wit) vet derover. De andere heeft spiezen met gehakt, da weet gene mens wat daarin zit. Maar meestal, afhankelijk van den turk, worden die spiezen in Duitsland gemaakt en daar is de controle op het vlees strenger dan in belgie.
En dan de sauskes, meestal zijn die sauskes nogal calorierijk ja. Tenzij ge ketchup of sambal pakt![]()
hangt ervan af waar ge gaat, meestal staan die wel gekoeld en worden die 's middags gesneden voor 's avonds. (vers dus)Insomnia187 zei:Om maar te zwijgen over de groenten, die ongekoeld op de toonbank staan, van 's morgens tot 's avonds.
fixer187 zei:al dat gedoe over vers vlees, groenten, fuit. Je zou er van verbaasd zijn hoe "vers" dit zogenaamd is...