SomeDude
Legacy Member
math zei:Is geen probleem als het dezelfde bubbel is + 5 extra personen.
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Maar dat is het 100% zeker niet
En dat zijn quasi allemaal 50+ ers he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
math zei:Is geen probleem als het dezelfde bubbel is + 5 extra personen.
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Archaos zei:Genoeg mensen die regels aan hun laars lappen. Ongeacht kleur, afkomst, leeftijd, ... Denk dat dat ondertussen wel duidelijk is.
Je kan het gewoon opsplitsen in mensen mét verantwoordelijkheidszin en mensen zónder.
Stefan Sottiaux heeft gisteren mee een opiniestuk geschreven: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/01/opinie-geenens-rummens-sottiaux/niemandsland zei:Kan je een bron geven van dat grondwetspecialisten?
JorisBlack zei:Op gezond verstand rekenen werkt niet, dat weten we ondertussen wel.
Dit soort mensen hebben dat bijvoorbeeld niet: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/0...liegtuig-naar-ibiza-omwille-van-een-mondmask/
Squidward zei:Hittegolf en verplicht mondmasker... pffft. Dat is echt niet te doen, ik bedoel, ik begrijp de nood maar boven de dertig graden is dat echt niet leefbaar. We zitten al noodgedwongen thuis, zelfs boodschappen doen is dan een uitje (alleen) maar je komt ziek van de hitte thuis met dat ding gedwongen op.
Hier nog wat gezond verstand:contextbinder zei:Ik zou ze buiten gezet hebben

Squidward zei:Hittegolf en verplicht mondmasker... pffft. Dat is echt niet te doen, ik bedoel, ik begrijp de nood maar boven de dertig graden is dat echt niet leefbaar. We zitten al noodgedwongen thuis, zelfs boodschappen doen is dan een uitje (alleen) maar je komt ziek van de hitte thuis met dat ding gedwongen op.
JorisBlack zei:Hier nog wat gezond verstand:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200802_94822395
Timothy555 dat was toch uw tuinfeest niet zeker?![]()
Squidward zei:Hittegolf en verplicht mondmasker... pffft. Dat is echt niet te doen, ik bedoel, ik begrijp de nood maar boven de dertig graden is dat echt niet leefbaar. We zitten al noodgedwongen thuis, zelfs boodschappen doen is dan een uitje (alleen) maar je komt ziek van de hitte thuis met dat ding gedwongen op.
Ipv met de fiets 5km naar de winkel te puffen, spring gewoon in uwe wagen = airco, géén mondmasker op tot aan de winkel.Squidward zei:Hittegolf en verplicht mondmasker... pffft. Dat is echt niet te doen, ik bedoel, ik begrijp de nood maar boven de dertig graden is dat echt niet leefbaar. We zitten al noodgedwongen thuis, zelfs boodschappen doen is dan een uitje (alleen) maar je komt ziek van de hitte thuis met dat ding gedwongen op.


zwarten zei:Anekdotisch bewijs is anekdotisch. Stond hier in de krant. 50 man op tuinfeest. Allemaal boete. Die waren niet van buitenlandse origine
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ugar zei:Voilà. Confirmation bias heet zoiets. Ik zie een vreemdeling die zich niet aan de wet houdt, dan bevestigt die 'meting' je bias.
Dat is net zoals "BMW chauffeurs zijn agressief". Al die BMW chauffeurs die normaal rijden vallen je niet op, maar wanneer je een doodrijder met een BMW ziet bevestigd dat je bias.
Net zoals "Vrouwen kunnen niet met de auto rijden"
puni zei:Mja, als dat van een contact tracer komt die dag in, dag uit mensen die besmet zijn of die in contact zijn gekomen met besmette personen opbelt, dan moogt gij dat van mij gerust anekdotisch noemen. Ik zal mijn eigen conclusies wel trekken. Het sluit alleszins perfect aan bij het feit dat bvb. bepaalde Antwerpse gemeentes dé probleemzones zijn.
En neen, ik wijs daarom niet een bepaalde gemeenschap aan als dé schuldige. Ik duid wel aan dat er binnen die gemeenschap een disproportioneel aantal besmettingen voordoen en dat dat ook niet toevallig is.