Musk
Legacy Member
kay-gell zei:Ik weet dat nog zo niet. Er is ook sprake dat slecht verluchte ruimtes waar luid gepraat wordt ook een groot risico vormen vandaar eigenlijk mijn terughoudendheid wat.
Afgelopen zaterdag voor de eerste keer gaan uiteten, was buiten op het terras. Dat is dus ideaal. Ik zie het inderdaad ook nog niet zitten om in een volgeladen binnenruimte te gaan zitten

Juan Luis in Hasselt bijvoorbeeld, daar zit je normaal echt op een hoop, geen idee hoe die dat nu doen

(of ze zijn verstandiger dan ons..)