JorisBlack
Legacy Member
ugar zei:Ze hebben dat geopperd, zijn nu met grondig onderzoek gestart
Nog een ander weetje : men gaat er steeds meer van uit dat de Russische griep (1889-1890) geen griep was maar een coronavirus. Er stierven toen ongeveer 1 miljoen mensen. Van Ranst publiceerde in 2005 al dat het waarschijnlijk geen griep betrof, maar een coronavirus (van runderen afkomstig), met name OC43 : https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC544107/
Ook tijdens de Russische griep kloegen patiënten dat ze hun geurvermogen verloren... We hebben dat virus allemaal al wel eens gehad, maar in een afgezwakte vorm. En dat corona-virus, samen met de andere versies die de ronde doen sinds jaren, maken blijkbaar dat sommige mensen niet direct geïnfecteerd worden met covid-19, volgens de mensen van oxford
Nogmaals, bron?

Of waar hebt ge dat gelezen? (ik ben nieuwsgierig)
.