StruikGewas zei:
WHO zou zich daarmee is moeten bezig houden zeker?
Het is inderdaad heel vreemd dat tijdens de strenge lockdown er dagelijks zoveel gevallen bijkwamen. En dan bedoel ik enige tijd na de lockdown. Dat in het begin van de lockdown er veel nieuwe gevallen bijkomen is logisch. Maar na 2-3-4 weken lockdown nog zoveel nieuwe gevallen in vergelijking met nu is inderdaad bizar!
Ik heb eerder het gedacht dat het virus zijn volledige ronde heeft gedaan en maar een heel klein percentage ervan ziek geworden is.
Dat is misschien uw gedacht, maar ze vinden maar bij een heel laag percentage van de bevolking antistoffen, m.a.w. bewijs dat ze het virus hebben gehad.
We zullen de komende maanden en jaren wel meer te weten komen vermoed ik.
Dat is nog zoiets dat veel mensen niet beseffen: wetenschappelijk onderzoek gaat doorgaans niet snel.
En meestal zijn er dan nog eens meerdere onafhankelijke studies nodig voordat iets algemeen aanvaard wordt.
Dat betekent ook dat in volle crisis onze virologen beslissingen moesten nemen gebaseerd op heel gebrekkige informatie, want het ging allemaal te snel om alles eerst grondig te onderzoeken...