FrostByte zei:
Er is inderdaad maar één land in de wereld dat de middelen heeft en megalomaan genoeg is om dit project uit te voeren. Ik vind het persoonlijk echt wel erover en onnodig. Niets anders dan een verleningen van een bepaald lichaamsdeel.
Bwa.
Alsof mensen zouden verwonderd zijn moest hetzelfde project in de VS gelanceerd worden.
De Petronas Towers waren ook een zotte constructie.
Ok, nu doen ze er een hele schep bij, maar kon in genoeg landen gebeuren.
Pronken met hoge gebouwen is al veel gebeurd.
Nuja, ooit eens een artikel gelezen wat ze allemaal van plan waren in Dubai en dat is niet normaal.
Ze willen van alles het grootste hebben.
Ze zullen ook Antwerpen ngaan bedreigen als diamantstad met een heleboel maatregelen.
Of hun onderwaterhotel da mij altijd is bijgebleven

:
http://www.hydropolis.com/
the_Mirage zei:
Ik heb ooit de kostprijs van die eilanden gehoord, en dat was belachelijk weinig.
Da waren enorme contracten waar vele bedrijven achter zaten.
(mss dat er ter plaatse voor een deel goedkope werkkracht gebruikt werd, maar 'belachelijk weinig' zou ik die kostprijs nie noemen)
De erbarmelijke toestanden zijn niet goed te praten. Maar die mensen komen uit landen waar het waarschijnlijk nog slechter is.
Dubai mag dan extravagant zijn, het loont toch. Als je de groei ziet van dat land.
De reden waarom die zo'n strategie gekozen hebben, is juist omdat ze veel minder olie hebben dan de andere landen in die regio.
Ze wisten dat ze moesten zorgen voor nieuwe inkomens.