Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FroFro zei:Als ge de naeyer bedoelt, das een voormalig papierfabriek in willebroeknu make ze der ketels
![]()
. Niet mis, daar zouk wel nog is naarote willen gaan, naar Dubai 
the_Mirage zei:Kvind die nieuwe "hoogste gebouwen ter wereld" toch maar valspelerkes zenne. Ik snap ni hoe Petronas ooit hoogste ter wereld kunne geweest zijn...ja me antennes foefelen...tss "how low can you go"
http://www.skyscraperpage.com/diagrams/?1241105
http://img.infoplease.com/images/WorldsTallestBuildings.gif

ByTEsPaWn zei:Die stad is trouwens de snelstgroeiende stad ter wereld, waar meer dan 20% van alle hoogtekranen ter wereld staan.
ik zie ze in dubai zo zot zijn om een kunstmatige berg te bouwen en daar dan speciale weersomstandigheden creëren om te kunnen skieën op natuurlijke sneeuw terwijl ge als uitzicht de woestijn hebtOsi` zei:Bwoah, in engeland hebben ze ski pistes in de groene velden, zo op speciaal mattekes kunde dan skieën, waarom zou dat ook niet in Dubai mogelijk kunnen hé ^^ Ge hebt ook zandboarden hé, een soort van snowboarden maar dan op zand
Whatever ^^
Airco bestaat alD@SîR0 zei:ik zie ze in dubai zo zot zijn om een kunstmatige berg te bouwen en daar dan speciale weersomstandigheden creëren om te kunnen skieën op natuurlijke sneeuw terwijl ge als uitzicht de woestijn hebt

i know, maar niet op het formaat van nen berg die waarschijnlijk paar km hoog isExorikos zei:Airco bestaat al![]()

Ewel ja, da's toch meer dan 20%.D@SîR0 zei:
Door de bouw van onder andere deze toren is er een schaarste van hoogbouwkranen op de wereldmarkt ontstaan, zo'n 60 % van het mondiale aantal hijskranen staat momenteel in de kleine oliestaat
D@SîR0 zei:ik zie ze in dubai zo zot zijn om een kunstmatige berg te bouwen en daar dan speciale weersomstandigheden creëren om te kunnen skieën op natuurlijke sneeuw terwijl ge als uitzicht de woestijn hebt
Die in Dubai is toch wel groter. Per definitie.D@SîR0 zei:ik bedoelde dus onoverdekt, want anders is't gemakkelijk. zelfs hier in belgie hebben ze al een pist van iets van een 80m hoog (weliswaar ni op nen kunstmatigen berg, maar op palen, maar da's te simpel)