Archief - Bier koel houden op festivals

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

denkimi

Legacy Member
autobatterij meenemen en daar zo'n gekoelde frigobox op aansluiten.

Starrk

Legacy Member
MarG zei:
Vuilzak vullen met water en daar je bier insteken. Uit de zon leggen en af en toe water vervangen. 't Is primitief maar het werkt redelijk.

+

cuda zei:
ik drink het op voordat het lauw is en ga gewoon koel bier bijkopen :)

= Works like a charm.

Jond3

Legacy Member
wa een gezever allemaal over t belang van bier/drugs op festivals in mijn mooi topic! kwou gewoon een makkelijke manier weten om bier koel te houden omdat iedereen wel van een fris pintje houdt :) hierbij zijn genoeg manieren mij ter "oge" gekomen en mag dit topic voor mijn part toe

Crashtestdummy

Legacy Member
bwah, bij ons is da al op van den eersten dag en we hebben vo de rest van de dagen whiskey, jenever, tequila, porto, sangria en wijn mee :)

Thales

Legacy Member
Dude87 zei:
bwah, bij ons is da al op van den eersten dag en we hebben vo de rest van de dagen whiskey, jenever, tequila, porto, sangria en wijn mee :)

nog nooit afgevoerd met alcoholvergiftiging?

Crashtestdummy

Legacy Member
Thales zei:
nog nooit afgevoerd met alcoholvergiftiging?
het eerste jaar graspop lag ik in den ehbo aan een infuus en in 2u warek bloednuchter!

jammer dat het juist in de 2u van iron maiden was... :sop: ma kem ze vandejaare gezien dus tmaakt veel goe :bow:

Aggr0

Legacy Member
ge moet uw bier nie volledig bevriezen aja, gwn zien da een klein beetje bevrozen is...

nog, manier, is frigobox op gas meepakke, steekte zon buske goeiekope campinggaz(niet den officiëlen) aan, en na paar uurkes hebde fris bier, op een weekend (2-3 dagen), gebruikt da wel redelijk wa gas(toch rap 25€ totaal van goedkoop merk), maar ge kunt da vermindere, als ge die nie constant aanlegt (snacht bijvoorbeeld dan nie)

Jezeke

Legacy Member
pentiumz zei:
door da zout smelt u ijs ook wel sneller ...
dusja minder lang koud

da smelt wel sneller, maar de temp blijft hetzelfde he, door het zout wordt het smeltpunt van water alleen wa lager, dus, ik zeg maar gewoon wa getallen:
bij 0,1 graden smelt ijs,
bij -1 graad smelt ijs+zout,


denk ik :)

Annun

Legacy Member
In een labo chemie zo'n ijs-zout mengsel gebruikt. Da kan toch gemakkelijk tot zo'n -18°C koelen.

Preske

Legacy Member
Annun zei:
In een labo chemie zo'n ijs-zout mengsel gebruikt. Da kan toch gemakkelijk tot zo'n -18°C koelen.

doe geen moeite, ze g eloven ons niet. ze gebruiken liever lapmiddelkes dan effectief wetenschappelijk bewezen middeltjes.

Japser

Legacy Member
preske zei:
doe geen moeite, ze g eloven ons niet. ze gebruiken liever lapmiddelkes dan effectief wetenschappelijk bewezen middeltjes.

da is goe voor ineens te koelen , maar voor lang koel te houden :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan