Archief - Bier koel houden op festivals

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jond3

Legacy Member
hoe houden jullie je bier koel op een festival? Tis eig dak elk jaar tzelfde probleem heb met dieje frigobox, een dagske blijft da koel,mss twee dagen ma vanaf dan ist lauw bier drinken. :sop:
dus alle suggesties om bier koel te houden op de camping op een festival: zet ze hier

MarG

Legacy Member
Vuilzak vullen met water en daar je bier insteken. Uit de zon leggen en af en toe water vervangen. 't Is primitief maar het werkt redelijk.

Terror Factor

Legacy Member
Kuil grave en daar flesjes inleggen en aluminium over :)

cuda

Legacy Member
ik drink het op voordat het lauw is en ga gewoon koel bier bijkopen :)

Parnakra

Legacy Member
Hoeveel bakken bier neem je wel niet mee als ze na twee dagen nog niet uit zijn? =/

En verse (koele) bakken bier ga je niet goedkoper vinden dan op festivals. (de goede dan toch, 10 EUR per bak op Dranouter \o/)

Kostiaan

Legacy Member
Mijn broer heeft onlangs de frigobox nog meegenomen naar Graspop en op dag drie was het bier nog steeds koel. Zorg gewoon dat je een goede frigobox hebt en voldoende koelelementen en dan komt dat wel in orde ;-)

Dirty_Col

Legacy Member
pak een aparte kleine tent mee en graaf daar een kuil onder :p

Aggr0

Legacy Member
ge vriest een vierde van uw bier in, legt da vanboven in uwen frigobox, en haalt altijd de onderste deruit, zo hebde zeker tot de 2de avond altijd goed koud bier, voor de laatste (2)dag(en), vulde die dan gewoon me koud water uit de wastent(in geval van graspop), en legt daarin de rest van de normaal nu nog klein beetje bevrozen pinten, en uw verse voorraad bier derin...., maar 1 nadeel, dattet enorm veel weegt, en ge gescheten zijt als ge die me uw zatte botten toevallig omstoot in uw tent....

Conqie

Legacy Member
of 2 l flessen water laten bevriezen + elementen ect en dan super grote frigobox
easy...

Chickenlal

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
of 2 l flessen water laten bevriezen + elementen ect en dan super grote frigobox
easy...

Best beetje water uit die 2l flessen gieten voor je ze in de diepvries steekt:lol:

Hyperinsomnia

Legacy Member
tachtig kilo ijs kopen, twee tonnen, putten in de grond graven daarin ijs => daarin eten en vlees

did the trick in werchter:)

Hmgrwngd

Legacy Member
Je houdt je bier simpelweg koel met de notie dat je niks nodig hebt om je te amuseren. :)

Unilever

Legacy Member
Ik drink mijn bier gewoon lauw op...

Moest ik het koud willen houden zou ik een put id schaduw graven en het daar in steken. Of leg het in een (liefst propere) beek.

ng

Legacy Member
Op graspop liet ik m'n drank gewoon in m'n tent liggen.
Werd nooit warm, in tegendeel zelfs, twas altijd koud.

Cartek

Legacy Member
Parnakra zei:
Hoeveel bakken bier neem je wel niet mee als ze na twee dagen nog niet uit zijn? =/

En verse (koele) bakken bier ga je niet goedkoper vinden dan op festivals. (de goede dan toch, 10 EUR per bak op Dranouter \o/)

10€ is nu niet echt goedkoop voor ne bak bier ze.

killgore

Legacy Member
Cartek zei:
10€ is nu niet echt goedkoop voor ne bak bier ze.
Inderdaad :/.

cara pils jong, 50 halve liters vo nog geen 10€, en da moet niet echt koud zijn :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan