Archief - Bezigheden op een bus?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plastic

Legacy Member
PapaGanz zei:
Jah een oorlogje :p..
Humane vs Latijn :D

Wij hebben een wie-schreeuwt-het-luidst wedstrijd gedaan.. wetenschappen en sport-w zijn zwaar ingemaakt... de buschaufeur spijtig genoeg niet :D
Nee ma gewoon.. als je een minimum aan sociale skil hebt gewoon een pak kaarten en een alcolstift dan overleef je het wel

X1RON

Legacy Member
als ge geen psp of DS hebt, neem een old school gameboy mee ^^ iedereen heeft er wel zo eentje, of leen der anders ene van een kennis.
Niks zo leuk om op de bus Super mario land 2 uit te spelen (of mensen te ambeteren met de repetatieve deuntjes) :D

freeza

Legacy Member
_-X!rOn-_ zei:
als ge geen psp of DS hebt, neem een old school gameboy mee ^^ iedereen heeft er wel zo eentje, of leen der anders ene van een kennis.
Niks zo leuk om op de bus Super mario land 2 uit te spelen (of mensen te ambeteren met de repetatieve deuntjes) :D

ehm tetris rockt zoooo hard...

uitdaging is om het zolang mogelijk te spelen op maximum volume zonder dat ze hem komen uitzetten :p

ehm anders zeker slapen op de bus en voor de rest wa sociaal doen hé, kan nie echt moeilijk zijn aangezien die bus goe vol ga zitten

Towlie

Legacy Member
Heb ook al eens 24 uur op een bus gezeten (tkan zelf langer geweest zijn)
Wat je kunt doen is je vanvoor zetten bij de chauffeur en gewoon buiten kijken wat er gebeurt door die grote ruit, allee ik vond da toch plezant ;)

Doggiedog

Legacy Member
spellekes met papier en bic.

ge pakt een blad papier, de eerste schrijft een zinneke op (de rest mag de zin ni kennen), de volgende maakt er een tekeningske van (die weergeeft wat de inhoud van het zinneke is) en plooit het zinneke weg (zodat de volgende het zinneke niet kan lezen) en geeft het door, de volgende schrijft een zinneke van wat die tekening volgens hem voorstelt en plooit de tekening weg en geeft het weer door aan de volgende die er weer een tekeningske van moet maken enzovoort totdat het blad vol is (wel eindigen met een zinneke). Dikke fun om daarna te lezen wat er van dat eerste zinneke uiteindelijk geworden is.

Resultaten zoals dit, dit en dit zijn dan heel normaal ^^

ge kunt ook het aantal lantaarnpalen dat ge tegenkomt tellen :unsure:

_ns_

Legacy Member
Pippoken zei:
Hehe, wij gaan binnenkort ook naar Italië met het 6de jaar. Vertrek = 1 april. Ze hebben der weer nen datum uitgekozen zenne :love: :love:

Wat ik plan om mee te pakken is simpel zenne: psp met 4gig kaartjen (mss al 2 tegen dan) en extra batterij (of 2?) voor psp. dat moet voldoende zijn voor 23 uur te overbruggen :D.

De fun moede op den bus zelf maken he, dat kunde niet echt plannen. Ge kunt u natuurlijk altijd wel wat voorbereiden he :evil:

hehe dan doodleuk= 1 april! gefopt!(alleen krijgt ge uw geld niet terug
...

Steld u is voor :p

zotteluc

Legacy Member
absolute aanrader: appelsienen eten in de bus!

(eventueel ook leuk: boterhammen met een omelet tss, verpakt in zilverpapier. 's morgens maken en na de middag opendoen)

zipke

Legacy Member
zotteluc zei:
absolute aanrader: appelsienen eten in de bus!

(eventueel ook leuk: boterhammen met een omelet tss, verpakt in zilverpapier. 's morgens maken en na de middag opendoen)
Gij doet uw nickname alle eer aan... :rofl:

sneax

Legacy Member
Time^- zei:
Wie begint te zeveren mag zich aan een infraction verwachten. Zwam is beneden mensen.

lol er wordt gevraagd wat ge kunt doen 23h lang op een bus en dat verwacht ge dat daar serieuze discussies uitkomen

ik reis veel met de otto en wa ik doe is uit het raamke kijken naar de mooie landschappen, converseren en slapen

ah en als ge lange benen hebt probeer alleen te zitten of aant gangste want anders is da afzien op zo ne cheape schoolbus

zo van die spellekes enzo das allemaal geforceerd en ik was da altijd na 5 minuten beu, tenzij als het met drank is en ge speelt voor geld

MitCh

Legacy Member
screaM^ zei:
mss ook iets wa de meiskes plezant/interessant vinden? aandacht van een ( ferm :unsure: ) meiske is altijd leuk, en dan vliegt den tijd ook wel ;)
Vooral dit he Tim :)

metaphore

Legacy Member
sneax zei:
lol er wordt gevraagd wat ge kunt doen 23h lang op een bus en dat verwacht ge dat daar serieuze discussies uitkomen

ik reis veel met de otto en wa ik doe is uit het raamke kijken naar de mooie landschappen, converseren en slapen

ah en als ge lange benen hebt probeer alleen te zitten of aant gangste want anders is da afzien op zo ne cheape schoolbus

zo van die spellekes enzo das allemaal geforceerd en ik was da altijd na 5 minuten beu, tenzij als het met drank is en ge speelt voor geld

voila, drank en geld zeker meenemen!

en kijken naar buiten met een goei muziekske op vind ik altijd vrij fijn :p
nog leuker als ge af en toe van ene frisse pint kunt drinken ofzo.

^^pathfinder^^

Legacy Member
Ik vind die lange busreizen altijd geweldig, dan leeft ge eens 24 uur met iedereen en om 4 uur snachts aan zo'n tank station gaan en iedereen zijn begaaide kop zien: zalig !

Ge moet natuurlijk wel een leuke vriendenkring hebben, anders kan het zwaar tegenvallen :>.

nuja zoals er al gezegd werd :
-pokeren till you drop
-babbelen
-slapen(zorg dat je in het middenstuk ligt, het is een beetje hard maar het is veel beter dan die stoelen)(en als iemand iets uithaalt met u terwijl ge slaapt geeft ge hem maar een goodass kicking(tenzij hij in een dronkenslaap toestand is))

mathieu

Legacy Member
vorig jaar ook op eindejaarsreis geweest naar turkije
en da was iederen dag +- 5u op den bus, gewoon nachtjes doortrekken en op bus slapen dan gaat da lekker rap :p

en als ge da nie kunt, een beetje sociaal doen kan ook nooit geen kwaad
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan