Archief - Bezigheden op een bus?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djbramz

Legacy Member
screaM^ zei:
andacht van een ( ferm :unsure: ) meiske is altijd leuk, en dan vliegt den tijd ook wel ;)

touché :p

Wa voor kaartspellekes had gunder dan in gedachten? Manillen, presidenten, 21'en??? :sleep: of strippoker?

ComputerVISTA

Legacy Member
Mijn grootste bezigheden op een lange busreis is mottig worden, misschien kan je dat eens proberen? :p

Pak een cdspelerken of mp3 geval mee, nen boek kaarten en ge komt al ver.

Plastic

Legacy Member
doe wat wij hebben gedaan, zingen, zo ongeveer de halve bus (de 5Lwb en Ew want die van wetenschappen woude nie mee doen xD) zat te zingen.. zo van die domme liekes op zijn K3

Of een alcolstift meeneme en als er mense slapen die "decoreren", fun verzekerd!

moehaa!

Legacy Member
djbramz zei:
touché :p

Wa voor kaartspellekes had gunder dan in gedachten? Manillen, presidenten, 21'en??? :sleep: of strippoker?

Wiezen, hartejagen, stronten, fretten,...

Wesdude

Legacy Member
2 jaar geleden ook uren en uren en uren in een bus gezeten tijdens een rondrit in turkije met school en da was een oud turks buske, dus geen films etc. . Chance dat we bijna altijd opbleven tot 1 uur 'snachts en dan 'smorgens om 7 uur al terug moesten vertrekken, iedereen lag gewoon te slapen altijd. :) Voor de rest mp3'ke en wa praten zeker.

russian

Legacy Member
Ik begeef mij niet meer onder de jeugd maar lees her en der dat jongere meisjes bereid zijn om te ... voor een paar telefoonkaarten. Ik zou dan ook niet twijfelen en een berg telefoonkaartjes meedoen.

Starrk

Legacy Member
Luister wel ni gans de tijd naar muziek, tenzij ge al ne apathischen typ zijt :x

Plastic

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Ik begeef mij niet meer onder de jeugd maar lees her en der dat jongere meisjes bereid zijn om te ... voor een paar telefoonkaarten. Ik zou dan ook niet twijfelen en een berg telefoonkaartjes meedoen.

Ja en zo zijn er ook mensen die heroine spuiten.. op zijn frans: Fo pas prendre un cas pour une généralité ...

-shogun-

Legacy Member
sheep commando zei:
Babbelen en lachen is meestal het leukste en daar heb je nog goede herinneringen aan :)

Inderdaad, dat is het enige wat je nodig hebt!
Of ja, misschien ook wel een paar toffe klasgenoten :P.
Ik zou niets meenemen, al van die prullen verpesten de sfeer enkel :).

djbramz

Legacy Member
Plastic zei:
doe wat wij hebben gedaan, zingen, zo ongeveer de halve bus (de 5Lwb en Ew want die van wetenschappen woude nie mee doen xD) zat te zingen.. zo van die domme liekes op zijn K3

Of een alcolstift meeneme en als er mense slapen die "decoreren", fun verzekerd!

Apresski nummers doen het wel altijd op de weg naar berlijn had ik 100% feesthits opgelegd en er stonden dat jaar wel veel paarden in de gang...

russian

Legacy Member
Plastic zei:
Ja en zo zijn er ook mensen die heroine spuiten.. op zijn frans: Fo pas prendre un cas pour une généralité ...

Ja, daar vreesde ik al voor :D.

PolletPoulet

Legacy Member
*Hej, die vuilen hollander is zijn lief aan het beffen*

Goede herinneringen aan mijn busreis naar Kroatië.

Waar wij ons echt lang mee hebben bezig gehouden is ge pakt wat kartonnekes mee, iedereen schrijft daar een naam op en plakt dat op een ander zijn voorhoofd.
Dan moet ge vragen stellen aan anderen: bv, ben ik een acteur ofzo.

En dan raden wie je bent!

Pret gegarandeerd!

Plastic

Legacy Member
Ja ma dan heb je altijd zo een grapjas die daar een naam van een of andere generaal van het romeinse leger op plakt en die raad je dan NOOIt, dan is de pret eraf

Plut0r

Legacy Member
een quizke maken? En heel de bus laten meespelen voor een fles drank fzo ze zullen wel mee doen :)

EternalSilence

Legacy Member
.. psst .. doe u lief mee .. en een paar durex's ..


gewoon een vraag?? waarom ga je 23 uur op de bus zitten :s
naar waar moet je wel? en waarom dan met een bus :x

djbramz

Legacy Member
Doom Dragon zei:
.. psst .. doe u lief mee .. en een paar durex's ..


gewoon een vraag?? waarom ga je 23 uur op de bus zitten :s
naar waar moet je wel? en waarom dan met een bus :x

italië

Arifiene

Legacy Member
Hm, toen wij naar Barcelona gingen hebben we gwn bacardi-cola in cola flessen gegoten en opgedronken op de bus => eerste 6 uur dikke fun, en daarna géén probleem meer met 'niet kunnen slapen' :D.
Ahum, maar dit mag ik natuurlijk niet aanraden :unsure:.

[LRRP]Tobi

Legacy Member
we waren nog niet uit belgië of er had al iemand op de buschauffeur gekotst; altijd grappig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan