djbramz
Legacy Member
Raukaris zei:of hartejagen of poker..
Ik haat als ze beginnen te zingen op een busreis, dan gaat de mp3-speler toch op max volume![]()
Komaan das ofwel kweenie hoe zalug ofwel belachelijk. Hangt er natuurlijk van af met hoeveel je aan het zingen bent.
of hartejagen of poker..

maar toch


..
.