Archief - Bezigheden op een bus?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djbramz

Legacy Member
Raukaris zei:
:love: of hartejagen of poker..

Ik haat als ze beginnen te zingen op een busreis, dan gaat de mp3-speler toch op max volume :music:

Komaan das ofwel kweenie hoe zalug ofwel belachelijk. Hangt er natuurlijk van af met hoeveel je aan het zingen bent.

denkimi

Legacy Member
slapen (opgepast voor alcoholstift ed)
films kijken
kaarten
praten
buiten kijken
lezen

of als ge s'nachts aanzet, u s'avonds zatdrinken en dan liedjes zingen :woohoo:

wat ook leuk is: iemand anders zijn gsmnummer op een groot blad schrijven met daaronder "bel me" en dat op het raam plakken.

Spectre

Legacy Member
- paar setjes op jouw mp3 speler zetten
- vlak voor de reis een nieuw DS of PSP game kopen
- boek meenemen

Gavin

Legacy Member
toch chance dat ik niet met mijn klas zolang in een bus moet zitten naar barcelona, ik zou gek worden


neem een camera mee, daar kunt ge altijd flauwe truccen mee uithalen
probeer wat te slapen, doodt de tijd enorm
muziek opzetten en naar buiten kijken
zorgen voor zoveel mogelijk ruimte zodat ge goed kunt bewegen..niets zo irritant als opgepropt zitten
psp met films!

en als het een bus van lauwers is, om het uur toch eens vragen hoe het met de chauffeur zit!

Ali_

Legacy Member
muziek en heerlijk grappige films (zeker eurotrip zien=>blijft de beste film voor op de bus) en slapen of course, hoewel ik nooit kan slapen op een bus :D maar toch

Spectre

Legacy Member
Eurotrip vond ik dus echt brol ^^
Gewoon wachten tot iedereen slaapt en dan allemaal dingen in hun mond steken, stiftje nemen enzo :evil:

Avondland

Legacy Member
Een goed boek is altijd de moeite waard. Of muziek waarin je kan wegdromen. Summoning helpt altijd maar ik heb een vermoeden dat uw muzieksmaak totaal verschilt van mij. Andere hints zijn inderdaad spelletjes of liedjes zingen (gaande van de klassiekers tot minder politiek correcte). Als je student wordt en in een studentenvereniging gaat zal je liedjes zingen enorm plezant vinden.

Spectre

Legacy Member
heb ook al naar Italië geweest met de bus. 16 uur rijden, maar uw voeten zijn zo verkrampt als ge er uit komt, dat stinkt keihard na enkele uren en ja ge verveelt u dood :p

cram

Legacy Member
Steekt uw kop door het vensterke tijdens het rijden en tel het aantal beton-beton-beton palen

bludgeoned

Legacy Member
Onze italiereis was ook met de bus en me geen moment verveeld tijdens de lange busrit. ALs je nu nog alleen zou zitten op zon bus kan ik verstaan dat je niet weet wat gedaan. Maar in een volle bus is er toch altijd wel iets te beleven.

Ali_

Legacy Member
bludgeoned zei:
Onze italiereis was ook met de bus en me geen moment verveeld tijdens de lange busrit. ALs je nu nog alleen zou zitten op zon bus kan ik verstaan dat je niet weet wat gedaan. Maar in een volle bus is er toch altijd wel iets te beleven.

Idd, bij ons was het ook dolle pret en geen seconde verveling.

Pippoken

Legacy Member
Hehe, wij gaan binnenkort ook naar Italië met het 6de jaar. Vertrek = 1 april. Ze hebben der weer nen datum uitgekozen zenne :love: :love:

Wat ik plan om mee te pakken is simpel zenne: psp met 4gig kaartjen (mss al 2 tegen dan) en extra batterij (of 2?) voor psp. dat moet voldoende zijn voor 23 uur te overbruggen :D.

De fun moede op den bus zelf maken he, dat kunde niet echt plannen. Ge kunt u natuurlijk altijd wel wat voorbereiden he :evil:

Defkes

Legacy Member
Lezen, muziek beluisteren DS'en/PSP'en, lief vastpakken of me iemand babbele. Zo heb ik het indertijd overleeft :).

XPlosiv

Legacy Member
Waarom nie gwn leute maken? Met een gemengde klas kunde altijd wel grappige situaties uitlokken :)

zipke

Legacy Member
Marginale magazines lezen das altijd lachen verzekerd en dan die domme quizkes daarin doen, heerlijk tijdverdrijf :D

bludgeoned

Legacy Member
Pippoken zei:
Hehe, wij gaan binnenkort ook naar Italië met het 6de jaar. Vertrek = 1 april. Ze hebben der weer nen datum uitgekozen zenne :love: :love:

Wat ik plan om mee te pakken is simpel zenne: psp met 4gig kaartjen (mss al 2 tegen dan) en extra batterij (of 2?) voor psp. dat moet voldoende zijn voor 23 uur te overbruggen :D.

De fun moede op den bus zelf maken he, dat kunde niet echt plannen. Ge kunt u natuurlijk altijd wel wat voorbereiden he :evil:

Echt fun om op een psp te spelen.
Er zitten zoveel mensen rondom je, dan wil je toch niet op een psp spelen

moehaa!

Legacy Member
Avondland zei:
Een goed boek is altijd de moeite waard. Of muziek waarin je kan wegdromen. Summoning helpt altijd maar ik heb een vermoeden dat uw muzieksmaak totaal verschilt van mij. Andere hints zijn inderdaad spelletjes of liedjes zingen (gaande van de klassiekers tot minder politiek correcte). Als je student wordt en in een studentenvereniging gaat zal je liedjes zingen enorm plezant vinden.


Hmmm wegdromen bij epic-metal.:bow:
Slapen op een bus is moeilijk zonder muziek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan