Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
djbramz zei:Ik zit binnenkort vast voor 23uur met z'n 70 op een bus en ik vroeg me af met wat kan een mens zich bezighouden?
PS hou het wel wat deftig want tis een schoolreis (zesdejaar) hé





Doom Dragon zei:maar ik kan geen 23uur naar muziek luisteren![]()
Hmgrwngd zei:Just breathe .
No more, no less.![]()

Flipkikker zei:Gewoon ademen en voor me uit staren, alsk moe ben![]()
aXl_ zei:gade naar spanje ofzo?![]()
Hmgrwngd zei:Ik snap niet waarom dat moet als je moe bent.
Gewoon op zich: je eens niet bezighouden met alle ideetjes, gedachten, herinneringen, maar gewoon ademen.
Zonder daarbij de onmiddellijke omgeving uit het oog te verliezen.

)Time^- zei:Wie begint te zeveren mag zich aan een infraction verwachten. Zwam is beneden mensen.
Maar daar mag niemand meer bij.
, altijd leuk om de klasiekers eens boven te halen.eventueel zangboekjes maken zodat iedereen hetzelfde zingt...moehaa! zei:*Zingen met de hele hoop, altijd leuk om de klasiekers eens boven te halen.