Ali_
Legacy Member
"Vind je je naam leuk of niet?" vond ik wel een leuke thread, maar het zou nog leuker zijn om de betekenis van je naam te weten.
Als je het niet zou weten kun je hier opzoeken, gewoon je naam intikken:
http://www.zemma.nl/index.asp?babynamen.asp
mijn naam is Waqas Ali en het betekent 'nobele strijder'
Vind het wel een leuke naam.
Als je het niet zou weten kun je hier opzoeken, gewoon je naam intikken:
http://www.zemma.nl/index.asp?babynamen.asp
mijn naam is Waqas Ali en het betekent 'nobele strijder'
Vind het wel een leuke naam.


. Ιωαννης is afgeleid van het Hebreeuwse Yochanan en dat wil zeggen: Jahwe is genadig.
sorry, ma de meeste posten ook hun betekenis van hun naam in die "Vind je je naam leuk of niet?"-thread ... 





