Q ^^
Legacy Member
Ali_ zei:"Vind je je naam leuk of niet?" vond ik wel een leuke thread, maar het zou nog leuker zijn om de betekenis van je naam te weten.
Als je het niet zou weten kun je hier opzoeken, gewoon je naam intikken:
http://www.zemma.nl/index.asp?babynamen.asp
mijn naam is Waqas Ali en het betekent 'nobele strijder'
Vind het wel een leuke naam.
stijn vinden ze niet

edit : gevonden via andere site -> afgeleide Augustus -> de verhevene, de heilige, letterlijk : vermeerderen
maar vooral gekend voor domme Augustus, de clown
