Doggiedog
Legacy Member
ik heb voor #care gekozen, uiteindelijk heeft ieder land wel zijn eigen problemen. En België is nog zo superslecht niet als ge het vergelijkt met ander landen. Maar ik wil wel wat van de wereld zien, dus ik zou graag rondreizen willen maken, wsl dan in functie van toekomstig werk want ik ben niet rijk. Ik denk niet dat ik zo gemakkelijk zal verhuizen naar een ander land doordat al mijn familie in België woont, en ik ben aan hen gehecht.
Moest ik toch ooit verhuizen, dan denk ik niet dat ik naar de VS ga. Ten eerste lopen daar redelijk veel gekken rond, ten tweede is de sociale zekerheid daar nagenoeg onbestaande, ten derde zijn wapens daar legaal (en dat in combinatie met het eerste puntje is een big no-no), ten vierde is dat racisme daar wel extreem, en ten vijfde moet ik gewoon niet van de mentaliteit van die mensen hebben.
Moest ik toch ooit verhuizen, dan denk ik niet dat ik naar de VS ga. Ten eerste lopen daar redelijk veel gekken rond, ten tweede is de sociale zekerheid daar nagenoeg onbestaande, ten derde zijn wapens daar legaal (en dat in combinatie met het eerste puntje is een big no-no), ten vierde is dat racisme daar wel extreem, en ten vijfde moet ik gewoon niet van de mentaliteit van die mensen hebben.

. Ga je daar ook vertrekken als schotland en engeland splitsen?
