Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
joeylee zei:en Hollands koningshuis is ook niet veel beter, was het niet prinses Maxima die eventueel contacten had met maffiosi....

Time^- zei:Wat een zwart-wit opties...
Ik blijf hier omdat ik het hier gewend ben en over weinig te klagen heb. Er zijn verschillende dingen mis in dit land, maar elk land heeft zulke dingen, dus ik vind het daarvoor niet de moeite te verhuizen.
Andere gestemd dus. -_-
Lon$daLe zei:zweden , finland , noorwegen zie ik wel zitten qua vrouwen en ISP's , maar de taal is wel ne trap te hoog
², maar ik ben er nog niet uit of ik dan daar wil blijven of niet...gentille zei:België is een goed land, je hebt er weinig te kort en je hebt alle kansen. Wat in vele landen niet het geval is. Dus ik ben hier wel graag. Maar of ik hier ga blijven? Ik zou wel graag eens in het buitenland wonen, niet omdat hier slecht is, maar gewoon voor het avontuur.
Waarom?Darkness zei:"ik zie een land wel zitten op basis van uiterlijk van geile wijven en sn3l 1337 1nt3rn37! w00t!"
dat moet zowat het meest kortzichtige argument zijn dat ik in mijn hele leven al gehoord of gezien heb. niet te geloven:doh:

snake_880 zei:Waarom?
Sommige mensen verhuizen omdat de natuur in dat land zo mooi is.
Waarom zou je dan niet mogen verhuizen voor de mooie mensen.![]()

Darkness zei:"ik zie een land wel zitten op basis van uiterlijk van geile wijven en sn3l 1337 1nt3rn37! w00t!"
dat moet zowat het meest kortzichtige argument zijn dat ik in mijn hele leven al gehoord of gezien heb. niet te geloven:doh:
ofwel warm ofwel koud maar niet iets daartussen.Lord Seth zei:Engeland is nóg miezeriger weer, dus voor het weer moet je niet over de zee gaan.


