Archief - Belgie, het land van je dromen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe sta jij ten opzichte van België?


  • Totaal aantal stemmers
    306
  • Opiniepeiling gesloten.

zweebee

Legacy Member
ik blijf hier voor mijn vriendin, familie & vrienden
voor de rest bindt nix mij

Lon$daLe

Legacy Member
tis overal wel iets zenne , om dan direct belgie op de klaagplank te zwieren...

zweden , finland , noorwegen zie ik wel zitten qua vrouwen en ISP's , maar de taal is wel ne trap te hoog

UK heb ik altijd boeiend gevonden , maar in vergelijking met hier kost alles daar wel rap "ne fiver" meer , natuurlijk als je daar werkt krijg je wel meer geld dan hier , maar de boel kost ook meer dus da balanceert dan ook weer

ne kwiet die in de UK werkt bij Ford net een trapje (of miss 2 ) boven bandwerk werkt krijgt iets van een 1600 £ per maand , halo kroket zegge we dan

Lord Seth

Legacy Member
Ik blijf hier nog even maar ben uiteindelijk van plan te vertrekken.

Deze past het beste bij mij. Krijg ik de kans om er tussenuit te knijpen voor een jaartje ofzo, ik ben direct weg. Maar voor het moment is België nog zeer goed :)

WolCoM

Legacy Member
Voor mij is België een droomland, maar ik denk er toch aan om wanneer de kans zich voordoet toch enkele jaren in een ontwikkelingsland te gaan werken.

J3rry

Legacy Member
ik wil hier zo snel mogelijk weg
momenteel eerst nog mijn job in het buitenland voor een paar jaar doen en dan zal ik verkassen naar ierland

hier zijn we enkel goed om te betalen

ferdi14

Legacy Member
joeylee zei:
en Hollands koningshuis is ook niet veel beter, was het niet prinses Maxima die eventueel contacten had met maffiosi....

Volgens mij was dat toch echt prinses Mabel, maarja ik zal hier maar niet stemmen want ik woon helemaal niet in belgie :p

Gentille

Legacy Member
België is een goed land, je hebt er weinig te kort en je hebt alle kansen. Wat in vele landen niet het geval is. Dus ik ben hier wel graag. Maar of ik hier ga blijven? Ik zou wel graag eens in het buitenland wonen, niet omdat hier slecht is, maar gewoon voor het avontuur.

Darkness

Legacy Member
Time^- zei:
Wat een zwart-wit opties...

Ik blijf hier omdat ik het hier gewend ben en over weinig te klagen heb. Er zijn verschillende dingen mis in dit land, maar elk land heeft zulke dingen, dus ik vind het daarvoor niet de moeite te verhuizen.

Andere gestemd dus. -_-

dan had ge op care moeten stemmen he, of stond die optie er toen nog niet?

Lon$daLe zei:
zweden , finland , noorwegen zie ik wel zitten qua vrouwen en ISP's , maar de taal is wel ne trap te hoog

"ik zie een land wel zitten op basis van uiterlijk van geile wijven en sn3l 1337 1nt3rn37! w00t!"
dat moet zowat het meest kortzichtige argument zijn dat ik in mijn hele leven al gehoord of gezien heb. niet te geloven:doh:

gentille zei:
België is een goed land, je hebt er weinig te kort en je hebt alle kansen. Wat in vele landen niet het geval is. Dus ik ben hier wel graag. Maar of ik hier ga blijven? Ik zou wel graag eens in het buitenland wonen, niet omdat hier slecht is, maar gewoon voor het avontuur.
², maar ik ben er nog niet uit of ik dan daar wil blijven of niet...

snake880

Legacy Member
Darkness zei:
"ik zie een land wel zitten op basis van uiterlijk van geile wijven en sn3l 1337 1nt3rn37! w00t!"
dat moet zowat het meest kortzichtige argument zijn dat ik in mijn hele leven al gehoord of gezien heb. niet te geloven:doh:
Waarom?
Sommige mensen verhuizen omdat de natuur in dat land zo mooi is.
Waarom zou je dan niet mogen verhuizen voor de mooie mensen.:D

Darkness

Legacy Member
snake_880 zei:
Waarom?
Sommige mensen verhuizen omdat de natuur in dat land zo mooi is.
Waarom zou je dan niet mogen verhuizen voor de mooie mensen.:D

het gaat mij om het beeldschetsend geheel. "yes, er zijn daar lekkere wijven en snel internet, daar moet ik wonen"...

besides: niet heel scandinavië loopt vol met rondtettige blondines :p

Lon$daLe

Legacy Member
Darkness zei:
"ik zie een land wel zitten op basis van uiterlijk van geile wijven en sn3l 1337 1nt3rn37! w00t!"
dat moet zowat het meest kortzichtige argument zijn dat ik in mijn hele leven al gehoord of gezien heb. niet te geloven:doh:

zucht , da was dus practical humor omda iedereen het altijd heeft over hete zweedse vrouwen en limietloos 50mbit+ internet , niettemin los daarvan interesseren noord europese landen me wel , ik heb het niet op hoge temperaturen , en winter time in zweden of finland is gwn rustiek , the way i like it

er zijn er ook die voor wat geld meer zouden verhuizen zonder te denken in welke omstandigheden dat ze belanden , wrm gade daar nie wa op vitten ?:ironic:

sash1m1

Legacy Member
wat mij het meest stoort aan België is het weer:lol: ofwel warm ofwel koud maar niet iets daartussen.

Ik zou wel is eventjes in een metropool willen leven en werken. Vooral san fransisco en London lijken mij heel toffe steden.

Maar we mogen echt niet klagen in België zeer goede economie, goede sociale zekerheid, goedkoop onderwijs, enzoverder

Lord Seth

Legacy Member
Engeland is nóg miezeriger weer, dus voor het weer moet je niet over de zee gaan.

Anoniem04

Legacy Member
Elk land heeft zo zijn problemen, maar ik zou de UK wel een interessant land vinden om in te wonen. Maar niet voor mijn heel leven.

sash1m1

Legacy Member
Lord Seth zei:
Engeland is nóg miezeriger weer, dus voor het weer moet je niet over de zee gaan.

dat van da weer was een beetje als grapje bedoeld, en London intreseert me vooral als stad en toen ik er was was het mooi weer dus dat helpt misschien:lol:

w3bb3r

Legacy Member
ik zou het nog zien zitten om in Canada te gaan wonen of ergens in Californië

gewoon californie omdat je daar alles hebt
zee, platteland, bergen, woenstijn?
en het is er ook mooi weer :)

S.conceiçao7

Legacy Member
het land van mijn dromen? nee.

maar ik kan me gerust inbeelden dat een bepaalde sociale trap / etnische bevolkingsgroep daar anders over denkt :p

Dirty_Col

Legacy Member
Ooit ga ik het hier wel eens aftrappen, ik ben dit land nu al redelijk beu.

themummy123

Legacy Member
Je moet profiteren van beide werelden.
Verdienen in een Rijk land, en uitgeven in een arm exotisch land. Zo is uw euro toch 2 euro waard....En het weer is ginds beter.:D
IK hou sowieso van reizen, dus blijf ik niet in Belgie, dus niet omdat Belgie slecht is of zo. Kzie me later eerder in een villa in het buitenland wonen, m'n plekje onder de zon.:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan