Matt.
Legacy Member
Beste medeforumgangers,
Het valt me op dat de laatste tijd heel veel mensen zich "ergeren" aan vanalles en nog wat in België... Ik vroeg me dus af wat jullie vinden van België? Waar zouden jullie naartoe gaan indien je hier weg wilt?
Daarbij hoort een poll, gelieve je keuze te verduidelijken... Even wat info bij de opties:
't Is niet de bedoeling dat dit hier een unionisten/separatisten discussie ofzo wordt. Dus in geval van separatist vervang je België maar door Vlaanderen/Wallonië. Anders genoeg topics over België, dan ga je daar maar discussieren. Discussie over waarom een ander land beter is/zou zijn dan België is natuurlijk zeer welkom.
Het valt me op dat de laatste tijd heel veel mensen zich "ergeren" aan vanalles en nog wat in België... Ik vroeg me dus af wat jullie vinden van België? Waar zouden jullie naartoe gaan indien je hier weg wilt?
Daarbij hoort een poll, gelieve je keuze te verduidelijken... Even wat info bij de opties:
- Ik hou van België, ik ga hier nooit weg.
Je vindt dat er niets mis is met dit land, je bent hier graag en vindt dat alles wel in orde is.
- Ik haat dit land, ik vertrek hier zo snel mogelijk.
Het wordt hier erger en erger, dit land stelt echt niets meer voor op economisch/politiek/sociaal/... vlak. Ik wil hier weg!
- Ik blijf hier omdat ik het financieel/emotioneel/... niet aankan.
Ik zou hier graag weggaan, maar ik kan het financieel (geen uitleg nodig denk ik) of emotioneel (té gehecht aan familie, vrienden, ...) of om nog een andere reden niet aan.
- Ik blijf hier nog even maar ben uiteindelijk van plan te vertrekken.
Ik blijf hier nog even want...
- ik ben niet oud genoeg.
- ik studeer nog.
- ik wil eerst wat financieel veiliger zitten.
- ...
- Andere (verduidelijk)
Duidelijk genoeg.
't Is niet de bedoeling dat dit hier een unionisten/separatisten discussie ofzo wordt. Dus in geval van separatist vervang je België maar door Vlaanderen/Wallonië. Anders genoeg topics over België, dan ga je daar maar discussieren. Discussie over waarom een ander land beter is/zou zijn dan België is natuurlijk zeer welkom.
Maar ik woon hier in België ook wel heel graag..