Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
( of nee , gwn e-thug land 2k7 )Lon$daLe zei:ik verander mn vote naar "ik haat dit land " , kzeg 1 keer mn mening op lifestyle gedeelte en ze springen al direct met 2 op u " welke opvoeding gij ook hebt gehad , tis nie de juiste "
op een UK forum zeg je zo 1.000 x je mening en niemand valt je aan , vet pauperland dit( of nee , gwn e-thug land 2k7 )

Darks zei:Ik blijf hier nog even maar ben uiteindelijk van plan te vertrekken.
Ben heel dankbaar dat ik in Vlaanderen geboren ben en leef, maar 100% thuis voel ik me hier toch niet. Als ik ooit ergens heen trek zal het waarschijnlijk Canada zijn.
Maar ik ben nog jong, moet nog gaan studeren en werken, en op 5 jaar tijd kunnen de dingen fel veranderen natuurlijk.
Hopelijk vind ik ooit een vrouwtje die het zelfde idee erover heeft


Lon$daLe zei:tis overal wel iets zenne , om dan direct belgie op de klaagplank te zwieren...
zweden , finland , noorwegen zie ik wel zitten qua vrouwen en ISP's , maar de taal is wel ne trap te hoog
UK heb ik altijd boeiend gevonden , maar in vergelijking met hier kost alles daar wel rap "ne fiver" meer , natuurlijk als je daar werkt krijg je wel meer geld dan hier , maar de boel kost ook meer dus da balanceert dan ook weer
ne kwiet die in de UK werkt bij Ford net een trapje (of miss 2 ) boven bandwerk werkt krijgt iets van een 1600 £ per maand , halo kroket zegge we dan

ComputerVISTA zei:'k Ben content dat ik in België woon, maar van de moment dat het splitst of vlaanderen bij Nederland trekt ben ik weg. UK waarschijnlijk.
. Ga je daar ook vertrekken als schotland en engeland splitsen?
.